Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil jeg ikke tro. Grunnen til at røyk fikk en slik lov vet jo alle og snus kan ikke sammenlignes på den måten.

Vel, på noen skoler er det blitt forbudt å snuse. F.eks på min skole, da må vi utenfor skolens område for å snuse eller røyk, men når det gjelder snus så er ikke akkurat mange som går ut.

Avdelingslederern min har snakket om dette, både med meg og en venn av meg. Kompisen min tok opp at vi som snuser kan ikke bare bake en pris å a den under leppa i 5 min å så gå inn igjen. Det han fikk til svar var: Ta vare på den.

Lenke til kommentar

skruf stärk er vel en av de sterkeste portion snusene,men vil si at Nick (and johnny) er litt sterkere og har bedere smak,men vil si jeg liker bake snus bedere,føler meg mer hjemme og er mye mer chill :D

Lenke til kommentar
Jess, da blir det 4 tårn i Sverige imorra da!  :)

Handleliste:

-En rull med General Løs

-En rull med Røda Løs

-En rull med General Pors.

-En rull med ....

Har ikke helt bestemt meg for det siste valget mitt.

Noen som kan gi meg ett tips?  :love:

8656474[/snapback]

Skruf? Digger smaken på den :love:

Lenke til kommentar
skruf stärk er vel en av de sterkeste portion snusene,men vil si at Nick (and johnny) er litt sterkere og har bedere smak,men vil si jeg liker bake snus bedere,føler meg mer hjemme og er mye mer chill :D

8655274[/snapback]

Der tar du feil, skruf original er like sterk som N&J, mens stärk er vel 30-40% sterkere? Det jeg hører hele tida fra kompiser er at de syter over at generalen har blitt så bløt. Før så var det jo så gale at den var for tørr? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å krangle en gang til på dette. Men jeg må bare spørre, mest for min egen skyld, hva vi har kommet frem til alle de andre gangene?

Etter min husk var det vel ; - Skruf er like sterk som general.

- Skruf sterk er 10/30% sterkere enn vanlig skruf

- Nick and Johnny er 40% general

Med andre ord, hvis jeg husker rett, er Nick And Johnny 40% sterkere enn vanlig skruf, mens skruf sterk ligger på samme nivå?

Lenke til kommentar

Det kommer egentlig an på hva man bruker som kilde. Hvis man bruker artikkelen i VG så er Skruf ca like sterk som N&J og Skruf Stark 30-40% sterkere enn disse. Men om man bruker mailen som ble sendt til Skruf som kilde, så er Skruf Stark like sterk som N&J. Tror jeg. Skal ikke si dette for sikkert.

Lenke til kommentar
Det kommer egentlig an på hva man bruker som kilde. Hvis man bruker artikkelen i VG så er Skruf ca like sterk som N&J og Skruf Stark 30-40% sterkere enn disse. Men om man bruker mailen som ble sendt til Skruf som kilde, så er Skruf Stark like sterk som N&J. Tror jeg. Skal ikke si dette for sikkert.

8659525[/snapback]

så da velger vi å tro den o'store propaganda maskinen VG? -_- VG er en egen statsmakt, staten kjemper for å få vekk alt mulig av tobakk fordi det er så "skadelig".. eneste du ser i aviser o.l om snus, er worst case scenarios.. om man faktisk sjekker det som står i avisene, mot for forskning utført av særriøse forskere, har jeg lagt merke til at det ikke akkurat stemmer(som regel.. en del er jo riktig da).

men alså, jeg velger å tro på Skruf sine ansatte, og ikke norges største propaganda maskin.. hvorfor i all verden skulle skruf ville si at produktet deres er svakere enn det er? da vil de jo logisk nok selge mindre av det(er jo en del som kun kjøper etter niko innhold). og hvorfor ville VG si at skruf er "sååå" mye sterkere? fordi de driver med anti-snus propaganda, i likhet med alle andre medier. punktum

Lenke til kommentar
Der tar du feil, skruf original er like sterk som N&J, mens stärk er vel 30-40% sterkere?

At N&J ligger på samme nikotin innhold som Skruf er rett. Om de har helt det samme kan jeg ikke si, men alle som har prøvd begge to bør fort finne ut av det. Etter men mening så er N&J litt sterkere enn Skruf.
Jeg orker ikke å krangle en gang til på dette. Men jeg må bare spørre, mest for min egen skyld, hva vi har kommet frem til alle de andre gangene?

Etter min husk var det vel ; - Skruf er like sterk som general.

- Skruf sterk er 10/30% sterkere enn vanlig skruf

- Nick and Johnny er 40% general

Med andre ord, hvis jeg husker rett, er Nick And Johnny 40% sterkere enn vanlig skruf, mens skruf sterk ligger på samme nivå?

For det føste så krangler vi ikke, det kalles en diskusjon.

Skruf er sterkere enn General. Dette bør du selv vite hvis du har prøvd begge.

På hjemmesiden til Skruf står det at Skruf Stärk inneholder +10% nikotin. Jeg vil tro at det vil si at den Skruf Stärk inneholder 10% mer enn vanlig Skruf.

Om N&J er 40% sterkere enn General er urelevant siden dette er en diskusjon mellom N%J og Skruf. Men etter informasjon fra Swedish Match så inneholder N&J 40% mer nikotin enn de vanlige snus typene (General f.eks)

Etter de opplysningene man har fått så mener jeg at N&J er sterkere enn Skruf, men jeg vet ikke når det gjelder Skruf Stärk siden jeg ikke har prøvd den enda, men etter infoen her så vil jeg tro at den ligger på samme nivå. Husk at alt dette er basert på info funnet fra Skruf og Swedish Match sine hjemmesider og mine egne meninger når det gjelder nikotin forskjellen i N&J og Skruf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...