N00by89 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hm, dama mi snuser ikke, å ho synest det ser tarda ut når jeg snuser Men hu elsker meg jo for det så Synest det er litt sexy med jenter som snuser mini portion jeg Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Samme her, dama syns ikke det er fint når jeg snuser. Men må man så må man Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Tanta mi snuser faktisk General Løs og Ettan.. Hu bommer litt av onkelen min når hu er tom Hehe Jeg bøffa en boks som lå på hytta jeg, merkelig nok merket ingen det Endret 14. mai 2007 av Mortings Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 merkelig nok merket ingen det 8614614[/snapback] Eller så kan de være naive og tro at du er et englebarn Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hadde jeg hatt dame, noe jeg altså ikke har, og hun hadde bedt meg om å legge vekk snusen så hadde jeg nok gjort det. Men den tid, den sorg! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hadde jeg hatt dame, noe jeg altså ikke har, og hun hadde bedt meg om å legge vekk snusen så hadde jeg nok gjort det. Men den tid, den sorg! 8614675[/snapback] Ja ass, litt deilig uten dame. Kan gjøre akkurat som du vil Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tanta mi snuser selv, Vell og merke løs Ho sa at jeg bare fikk lov til og begynne og snuse vis jeg var hockeyspiller Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor sier hun det? Blir ikke sunnere av at du spiller hockey. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor sier hun det? Blir ikke sunnere av at du spiller hockey. 8617934[/snapback] Nei men vis jeg er en hockeyspiller så er det greit, hockeyspillere skall sitte med flera hekto snus i leppa og minus 2 tenner Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hei folkens, lenge siden jeg har vært her inne nå. Hva syns dere om Nick and Johnny? Personlig er det den eneste snusen for meg, etter jeg leste at det var bevist at pose var mindre skadelig på tannkjøtet, byttet jeg fra General løs til Nick med en gang Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 God styrke, men jeg er ingen stor fan av smaken egentlig. Men den funker en gang i blant. Sverger til General Løs. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 God styrke, men jeg er ingen stor fan av smaken egentlig. Men den funker en gang i blant. Sverger til General Løs. 8646589[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Tar meg en nick and johnny av og til. Men General vil alltid være best Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Synes det er rart at folk klager over at General er blitt så blaut. Jeg har egentlig ikke noe imot det. Egentlig så er den bare blitt enda lettere å bake. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har begynt å snuse sånn smått nå. Ble "ferdig" med andre for 10 min siden. Er det normalt å bli kvalm av den? Har general porsjon forresten. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Vits i å snuse når du bare blir kvalm? Neh. Slutt mens du kan Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har begynt å snuse sånn smått nå. Ble "ferdig" med andre for 10 min siden. Er det normalt å bli kvalm av den? Har general porsjon forresten. Vil ikke anbefale deg å begynne å snuse, men valget er såklart ditt. Vel, noen blir kvalm i starten, men det bør nok gå over. Du kan såklart prøve å bytte snus. Se om det er noen andre som du liker bedre og som ikke gjør deg kvalm Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Å holde seg unna er nok et godt tips, men jeg vil gjerne ha noe avslappende i en travel hverdag, om du skjønner? Takk for svaret, Luchy! Prøver noen poser til over lange mellomrom. Men om det ikke gir seg da, så kaster jeg resten til tannverden (eventuelt gir det til en kompis i nød ). Er jo tull å sitte og tvinge seg selv til å snuse når man ikke liker det. EDIT: General er vel ganske sterk den? Kanskje jeg skulle prøvd meg på noe "lettere" greier. Endret 19. mai 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Nei det har du rett i, men jeg vil anbefale deg å prøve løs i stedet. Sterkere smak og mer nikotin. Jeg føler at jeg får me ut av løs enn porsjon. Kanskje løs gjør deg mere kvalm, men prøv det General er ikke særlig sterk. Den ligger på det vi kaller normal når det kommer til nikotin innholdet. Du har flere svakere snus typer og noen med god snak også. Men hvis du vil fortsette med porsjon så vil jeg anbefale Skruf Tranbær. Utrolig god smak Endret 19. mai 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg lever i alle fall i den troen at snus er bedre enn røyk. Og hva jenter angår så bryr jeg meg fint lite om de ikke liker det. Er nok av jenter som syns det er greit. Kjenner faktisk noen som til og med syns det er søtt. 8606589[/snapback] Snus er bedre enn røyk - på samtlige områder. Slik samfunnet fortoner seg fortiden vil jeg tippe at snus om kort tid vil bidra til å skape sosiale bånd på samme måte som røyk har gjort i en mannsalder. Det er helt vanvittig mange som snuser for tiden, ettersom media nærmest har ufarliggjort hele greien. Selv har jeg ikke snust siden 31.12.2006 og har fortsatt et enormt sug. Gru dere til enden kommer, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg