Mortos Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Snuser du? Eller har du planer om å stumpe røyken for evig og alltid og har begynt å sverge til snus? Eller er du allerede en storforbruker - en boks om dagen? Og du tror kanskje du er mye sunnere nå enn da du røykte? Vel, da må du muligens tro om igjen. I rest my case. Endret 13. mai 2007 av Mortos Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Heihei folkens, lenge siden jeg har vært aktiv her nå. Etter laaang tid med pause fra nikotin så prøvde jeg i dag en Mocca Lakris Posjon, og den smakte ikke verst. Brukte den som et drops etterhvert pga den utrolig lave nikotininnholdet, men den var god Tror nok jeg har blitt hektet på snus igjen nå. På en måte fantastisk og jævlig dårlig vane. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jeg vet at "mocca" er et merke, men smaker det mocca? altså mocca lakris er det en blanding av mocca og lakris? Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 jeg vet at "mocca" er et merke, men smaker det mocca? altså mocca lakris er det en blanding av mocca og lakris? 8600591[/snapback] Nei. Mocca finnes vel i mint og i lakris, mini portion begge to. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 sluttet i høst en gang etter 3 år som snuser. grunnen var at hvis jeg sluttet å snuse skulle bestemor slutte å røyke. Da jeg oppdaget (som forventet) at hu hadde sprukket var det ikke noe vits i for meg å fortsette uten snus... Det var forresten det verst tenkelige tidspunktet å slutte å snuse ettersom snusboksene kostet fra 3 euro pr. rull (utgått på dato) til 8 euro pr rull (general løs) på stedet jeg oppholdt meg i et halvt år tid 8586818[/snapback] Hvor sOren er du da? 8 euro for en rull er jo sykt! Lenke til kommentar
tmg Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ang. det med snus har så mye mer nikotin enn røyk så kan man jo ha en pris en god stund lengre enn en sigarett. Og tjæra du får i deg i røyken vil jeg tro er verre en den ekstra nikotinen mht. KOLS osv. Jeg snuser 1 boks i uka og tviler sterkt på at jeg kommer dårligere ut av det enn de fleste røykerne. Tror jeg skal slutte nå uansett pga. andre som klager (spesielt jenter) vil jo ikke miste all sjans ovenfor jenter bare for snusens skyld.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg lever i alle fall i den troen at snus er bedre enn røyk. Og hva jenter angår så bryr jeg meg fint lite om de ikke liker det. Er nok av jenter som syns det er greit. Kjenner faktisk noen som til og med syns det er søtt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Er nok av jenter som syns det er greit. Kjenner faktisk noen som til og med syns det er søtt. 8606589[/snapback] Kjæresten min synes jeg søt når jeg snuser. EDIT: Med andre ord, er jeg søt hele tiden :!: Endret 14. mai 2007 av Intern Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Alle jeg kjenner av jenter synes snus bare ser tard ut, desverre. Noe jeg er helt uenig i. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mange av vennindene mine som ikke har noe imot snus. Er vel en fire stykker av dem som snuser selv, pluss at et par jenter i klasser snuser. Ikke noe negativt det Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Mange av vennindene mine som ikke har noe imot snus. Er vel en fire stykker av dem som snuser selv, pluss at et par jenter i klasser snuser. Ikke noe negativt det 8607257[/snapback] Har også mange venninner som snuser, det er for det meste jeg som klager på de og ikke omvendt, synes jenter som snuser er ufattelig usexy Endret 14. mai 2007 av Bamsebomsen Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har nå vært hos en venn der hvor det har ligget Oliver Twist og spurte hva det var. Han sa: Det er tygge tobakk. Du skal ha det i på siden av munnen." Jeg prøvde og fikk en ekkel smak i munnen. Er det riktig eller hvordan skal man bruke tyggetobakk? Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mange av vennindene mine som ikke har noe imot snus. Er vel en fire stykker av dem som snuser selv, pluss at et par jenter i klasser snuser. Ikke noe negativt det 8607257[/snapback] Har også mange venninner som snuser, det er for det meste jeg som klager på de og ikke omvendt, synes jenter som snuser er ufattelig usexy 8608473[/snapback] Syns ikke det gjør noe Men er litt værre med bakesnus, selv om jeg ikke kjenner noen jenter som snuser det Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har nå vært hos en venn der hvor det har ligget Oliver Twist og spurte hva det var. Han sa: Det er tygge tobakk. Du skal ha det i på siden av munnen." Jeg prøvde og fikk en ekkel smak i munnen. Er det riktig eller hvordan skal man bruke tyggetobakk? 8608557[/snapback] Tja, jeg pleier å bruke den som snus, bare helt i siden av overleppa, for så å tygge litt og legge den tilbake når smaken gir seg... jeg synes forøvrig det smaker veldig godt (oliver orginal riktignok... kan ikke fordra tropical og hva nå enn resten av variasjonene heter) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har en ganske så god vennine som snuser General løs.. Men hun er den eneste jenta jeg vet som ikke snuser Mocca.. ^^ Bryr meg egentlig ikkeno særlig, mye bedre enn at de røyker hvertfall. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Husker jeg var på fest en gang, så spurte ei jente om hun kunne få bomme General løs av meg. Da må jeg si at jeg ble overrasket. Gav henne ros for at hun snusa løs Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ikke værst, ikke mange jenter som snuser løs nei Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Synes det er veldig greit med jenter som snuser. Damen snuser, porsjon riktignok. Hun synes det er fint med gutter som snuser så det er jo greit Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ja, så kan du alltids bomme av henne hvis du er tom Lenke til kommentar
Intern Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kjæresten snuser ikke, men hun har flere venninner som stor snuser. De tar inn nesten større mengder med General enn det jeg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg