CrashTestDummy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Føler bare at det mangler noe i kjeften... ( Snust i 1 år til sommeren) Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 tror jammen jeg har fått en ny favoritt snu jeg Lucky strike portion Den var good, ikke rant den heller Og stilig boks! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg liker å tro at jeg ikke er fysisk avhengig, bare psykisk. Som f.eks når jeg har gått en stund uten snus er det akkurat som jeg klør i overleppa eller noe i den duren, litt vanskelig å forklare :b Eller bare så enkelt at det er kroppens lyst på nikotin. Den fysiske avhengigheten merker du først når du slutter å snuse og ikke lenger får den stimulerende eller beroligende effekten av nikotin. Lucky Strike er en fin snus den. God smak og den renner lite. Boksen er stilig og av metal, noen jeg synes alle boksene burde være. Endret 10. mai 2007 av Luchy Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Har planer om å slutte med snus, etter eksamentiden.Jeg skal rapportere her og si ifra hvordan jeg merker nikotinmangelen:) Orker egentlig ikke være avhengig av nikotin lenger..pluss at jeg faktisk merker det på lommeboka. Ny boks hver 3 dag blir ca 140kr i uka... Men, er glad jeg har snust. Mange gode stunder med prell i kjeften! Endret 10. mai 2007 av asad Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Har planer om å slutte med snus, etter eksamentiden.Jeg skal rapportere her og si ifra hvordan jeg merker nikotinmangelen:) Orker egentlig ikke være avhengig av nikotin lenger..pluss at jeg faktisk merker det på lommeboka. Ny boks hver 3 dag blir ca 140kr i uka... Men, er glad jeg har snust. Mange gode stunder med prell i kjeften! 8585488[/snapback] Har lyst til å slutte selv, føler meg svak Endret 10. mai 2007 av CrashTestDummy Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ok. Var på butikken i går, og kjøpte en boks med Nick and Johnny Portion. Når jeg så etter for 10 min siden, gikk den ut 17.01.07... Er det noen forskjell på den? I og med at den sannsynligvis har lugget i ett kjølerom, e.l. i butikken? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Den kan nok være tørrere enn normalt. Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 hvordan kjennes egentlig "avhengigheten" av nikotin? Har snust noen bokser i løpet av de siste dagene, og nå, selvom det ikke er lenge siden jeg har tatt en pris. Så kjenner jeg liksom et sug i magen etter noe Mulig det bare er jeg som føler meg avhengig pga at jeg tror jeg er det... Edit: Kan avogtil kjenne suget mens jeg har en pris i leppa, som nå 8581910[/snapback] Du er sikkert sulten eller gravid Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg liker å tro at jeg ikke er fysisk avhengig, bare psykisk. Som f.eks når jeg har gått en stund uten snus er det akkurat som jeg klør i overleppa eller noe i den duren, litt vanskelig å forklare :b Eller bare så enkelt at det er kroppens lyst på nikotin. Den fysiske avhengigheten merker du først når du slutter å snuse og ikke lenger får den stimulerende eller beroligende effekten av nikotin. Lucky Strike er en fin snus den. God smak og den renner lite. Boksen er stilig og av metal, noen jeg synes alle boksene burde være. 8585119[/snapback] En av problemene er at kroppen blir verre med å ta opp nikotinet etter hvert, så når du er 70år gammel så er det ikke nikotinet som holder deg igjen, det er faktisk bare snusen i seg selv, å ha noe under leppa (fungerer ikke med papir e.l., du klarer ikke å lure hjærnen din så enkelt). Blir som å fjerne en av dine indre organer hvis du er vandt med å snuse hver dag i 60år. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 sitter på skolen å svarer fra min n95 og koser meg med en pris men har lyst å slutte, dama liker det ikke og koster jo penger uansett :s men er jo så godt mange her som virkelig vil slutte? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 sluttet i høst en gang etter 3 år som snuser. grunnen var at hvis jeg sluttet å snuse skulle bestemor slutte å røyke. Da jeg oppdaget (som forventet) at hu hadde sprukket var det ikke noe vits i for meg å fortsette uten snus... Det var forresten det verst tenkelige tidspunktet å slutte å snuse ettersom snusboksene kostet fra 3 euro pr. rull (utgått på dato) til 8 euro pr rull (general løs) på stedet jeg oppholdt meg i et halvt år tid Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Den kan nok være tørrere enn normalt. 8586470[/snapback] Den er faktisk ikke no spesielt tørr... Men det er sykt vondt smak på dritten! Ekkel drittsnus! ;< Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Den er faktisk ikke no spesielt tørr... Men det er sykt vondt smak på dritten! Ekkel drittsnus! ;< Spørs hvordan den blir oppbevart. Holdes en avkjølt vil det mest sannsynlig ikke være noe galt med den, men hvis den opppholdes i rom temperatur vil den få en rar lukt. Dette skjedde med en General boks jeg hadde glømt av. Den luktet zalo. Lenke til kommentar
best90 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei. Hvor lenge holder en snus boks seg etter at den er åpna? Er det den samme bestfør datoen? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei.Hvor lenge holder en snus boks seg etter at den er åpna? Er det den samme bestfør datoen? 8590490[/snapback] Akkurat hvor lenge den holder seg er jeg litt usikker på, men vil tippe på ca en uke. Det kommer helt an på lagringen egentlig. Er den lagret kjølig vil den holde lenger enn om den står ved romtemperatur. 4-8 grader er det som anbefales. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg liker å tro at jeg ikke er fysisk avhengig, bare psykisk. Som f.eks når jeg har gått en stund uten snus er det akkurat som jeg klør i overleppa eller noe i den duren, litt vanskelig å forklare :b Eller bare så enkelt at det er kroppens lyst på nikotin. Den fysiske avhengigheten merker du først når du slutter å snuse og ikke lenger får den stimulerende eller beroligende effekten av nikotin. Lucky Strike er en fin snus den. God smak og den renner lite. Boksen er stilig og av metal, noen jeg synes alle boksene burde være. 8585119[/snapback] En av problemene er at kroppen blir verre med å ta opp nikotinet etter hvert, så når du er 70år gammel så er det ikke nikotinet som holder deg igjen, det er faktisk bare snusen i seg selv, å ha noe under leppa (fungerer ikke med papir e.l., du klarer ikke å lure hjærnen din så enkelt). Blir som å fjerne en av dine indre organer hvis du er vandt med å snuse hver dag i 60år. 8586719[/snapback] viss jeg snuser når jeg er 70 hadde jeg ikke brydd meg. snust til jeg dør. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Mindre røyk og mer snus kan gi bedre helse. Mer snus og mindre røyk kan bety bedre folkehelse, mener australske forskere. - Dette er etterlengtet informasjon, jubler norsk snusekspert. Endret 12. mai 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Mindre røyk og mer snus kan gi bedre helse. Mer snus og mindre røyk kan bety bedre folkehelse, mener australske forskere. - Dette er etterlengtet informasjon, jubler norsk snusekspert. 8594477[/snapback] også kan man ta dette med en klype salt Ikke snusfornuftig Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 bare jeg som synest at alle disse sidene motsier seg selv? En dag er det ikke fult så skadlig som å røyke, en annen dag er det sunt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 også kan man ta dette med en klype salt Ikke snusfornuftig 8595236[/snapback] Det ordet som dukket opp mest i den artikkelen var "kan". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg