Elvorn Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hva var reaksjonen hennes? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Den lå liksom på skrivebordet. Hun sto i døra da! Så sa hun: " Snuuuus?! Bruker du snuuuus?!" Jeg: "Eeehm...ja, litt så!" Hun: "det trenger du ikke å gjøre nei!" Så gikk hun ut Får vel høre det imorgen tenker jeg Endret 7. oktober 2007 av Holten Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hold oss oppdatert da Kanskje jeg skal komme ut av snus-skapet snart? Ettersom de eldre har litt mistanke.. De har funnet poser, og en gang hev jeg en snusboks på mora mi ved en feiltagelse, og faren min har sett meg ta hånda opp til leppa noen ganger når han kommer. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg kommer sikkert med en oppdatering imorgen! Håper egentlig ikke det selv men! Er vel bedre at de vet det..får satse på at de tar det bra og ikke kjefter meg opp! Endret 7. oktober 2007 av Holten Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 og en gang hev jeg en snusboks på mora mi ved en feiltagelse 9660232[/snapback] Hvordan klarte du å kaste en snusboks på mora di? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Mange sier at snus med smak er for jenter. Og at gutter burde snuse Skruf Sterk eller lignende. Men jeg bryr meg lite om sånt. Da det er jeg som snuser og bestemmer hva jeg liker og ikke liker. Synes Catch var ganske god igrunn. Ikke for sterk og med smak av lakris eller eucalyptus. 9655319[/snapback] Er du gutt eller jente da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 og en gang hev jeg en snusboks på mora mi ved en feiltagelse 9660232[/snapback] Hvordan klarte du å kaste en snusboks på mora di? 9660295[/snapback] Jo nå skal du høre. Det var en gang jeg satt akkurat her jeg sitter nå, og syk som jeg hadde vært måtte min gode mor skrive i meldingsboka mi. Jeg åpnet ytterrommet på sekken, og der lå meldingsboka. Og rett ved siden av lå den fine General-boksen min, med Göteborg-lokk og General-topplokk oppå der igjen. Jeg la merke til den, og tror jeg tenkte litt over at den måtte jeg ikke hive. Jeg tok tak i meldingsboka og hev den bort til henne, der hun stod på andre siden av rommet. Samtidig som den landet ved siden av henne hørte jeg lyden av plastboks mot tregulv. Jeg stivnet til og så deretter ned i sekken igjen. Ingen boks der. Jeg så på min mor, som så ned på gulvet, og lurte på hva som hadde truffet henne. "Hva er det?" sa hun med en rolig og skremmende kald stemme. "En snusboks.." Bare glapp det ut av meg uten noen fortanke. "Ok." "Hva hadde skjedd?" Min mor plukket opp meldingsboka og gikk rolig ut. Jeg tenkte "Jaja, hun er jo av den typen som ikke gjør noe uten beviser." Jeg kom meg ut av den situasjonen på en fremragende, smidig og genial måte. Og hvis ingen har kvittet seg med snusboksen, så står den vel fortsatt på skrivebordet mitt den dag i dag(noe som den gjør). Var ikke det en artig historie fra meg? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Min ligger alltid på stuebordet nå, har enda ikke sagt noe om at jeg bruker snus og har heller ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har mine i Pepsi-kjøleskapet mitt (som står ved siden av PC-en), som jeg har skjønt at en annen her på snustråden også har(?) Det er digg med tilgang til kald snus når du sitter på PC-en en sein kveld. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Jeg har mine i Pepsi-kjøleskapet mitt (som står ved siden av PC-en), som jeg har skjønt at en annen her på snustråden også har(?) Det er digg med tilgang til kald snus når du sitter på PC-en en sein kveld. 9660342[/snapback] Har ekstraboskene mine i kjøleskapet^^ Tar forbehold om trykkleifer. Endret 8. oktober 2007 av T.J. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jaja alle sammen..Mamma har sagt at, viss jeg klarer å slutte å snuse, så skal jeg få piercing i leppa! <3 mwahh. vet ikke helt hva jeg skal gjøre... det er jo ganske dyrt. pluss at det blir dyrere etter nyttår! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter hva Avisenes Nyhetsbyrå kjenner til, vil et av avgiftssjokkene i fredagens statsbudsjett være en økning i snusavgiftene på rundt 25 prosent. En boks med løssnus koster i dag rundt 60 kroner. Med den kraftige avgiftsøkningen vil den bli nesten ti kroner dyrere fra nyttår. Selv om nikotinsugne nordmenn fortsatt har en del å hente på å handle snusen i Sverige, blir prisen dyrere også hos "Söta bror" fra nyttår. En boks med 50 gram løssnus vil bli rundt 5 kroner dyrere, mens prisen på en boks porsjonssnus øker med rundt 2,70 kroner. 60 øre grammet Staten tar i dag 60 kroner i avgift per 100 gram snus. En vanlig boks løssnus inneholder 50 gram, mens boksene med porsjonssnus inneholder 24 gram. Porsjonssnus er noe billigere i salg enn løssnus. Ifølge Sosial - og helsedirektoratet snuser ni prosent av nordmenn mellom 16 og 74 år daglig. Rundt 350.000 nordmenn snuser daglig eller av og til. 9644470[/snapback] "Slutt" med snus, og få piercing i lippa ;> Er vel det enkleste det? Er ikke så dyrt med piercing neways, rundt 500-600. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Eller at han faktisk slutter og får seg piercing. Er jo opp til han selv. Ingen her, i alle fall ikke jeg, vet hvor sterkt han ønsker seg piercing. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er du gutt eller jente da? 9660302[/snapback] Jeg er gutt. Ser du ikke det på den mandige avataren min da ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er du gutt eller jente da? 9660302[/snapback] Jeg er gutt. Ser du ikke det på den mandige avataren min da ? 9660898[/snapback] Jo, det var den fikk meg til å lure. Og signaturen litt. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg fant nettopp ut at jeg må skifte avatar og signatur. Jeg slappet av med en general porsjon på bussen hjem idag. Den var ganske god. Men jeg hater når du svelger litt for mye saft og det river i halsen. Skal få en Gôteborgs Rapè imorgen, tror den skal være ganske god. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Slevin: Smaksløkene mine sier at det er gøteborgs rape porsjon og general løs som duger Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ganske enig med Klekkus General løs er så god Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 yessda! da har jeg begynt igjen har ikke snust siden sommeren begynte, så nå kjøpte jeg med to bokser med pbwhiskey. lurer på om jeg blir svimmel på første? er jo vandt til å snuse skruf sterk, men har vært en del mnd siden forrige prell. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 yessda! da har jeg begynt igjen har ikke snust siden sommeren begynte, så nå kjøpte jeg med to bokser med pbwhiskey. lurer på om jeg blir svimmel på første? er jo vandt til å snuse skruf sterk, men har vært en del mnd siden forrige prell. 9666062[/snapback] Hvor kjøpte du de Probene!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg