Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hørest rart, jeg hadde 5 stark portion og en vanlig skruf under igår, kjente ingenting jo.. og siden du er russ(?) så regner jeg med at du er større enn meg etter som jeg bare er 15 år og ikke veldig stor.. I alle fall, kanskje jeg har snust lengre eller mere da..

Oh, $trEetcrEdz til deg AZZ. Synes forresten at det er wickEd å ha så mange snusbokser på hylla.

8572423[/snapback]

 

Hva er det det gåri med at alle skal være så stygge med hverandre på nesten alle forum, du er jæævli kul som er tøff på internett asså! Gå ut i sentrum å tøff deg å få deg en på tryne, det er tydelig at du ikke har noe liv, du har såpass dårlig selvtillit at du må tråkke ned på andre for at du skal føle deg tilnærmet NESTEN normal..

Lenke til kommentar

Selges det snus i Amsterdam? Og hvordan er det med kvoter for hvor mye du kan ta med deg? Har jeg lov å ta med meg tobakk når jeg er under 18? Når jeg er innpå temaet, hvordan er det med alkohol og en som er under 18 og tollen?

Hva er forresten sjansen for å bli stoppet i bergen, på Flesland?

Endret av Guff
Lenke til kommentar

Er kanskje blitt tatt opp før, men jeg vil bare vite hva andre synes om "Diplomat".

 

Det er lenge siden en snusboks har klart å overleve like lenge som en 4 måneder gammel baby på crystal meth (ca. 2 uker, ikke spør, det var ikke jeg som sjekket hvor lang tid det ville ta), "Diplomat" må være den verste snusen jeg har smakt, luktet og balla.

 

Du har bedre sjangs å balle 3 neshorn i håndflaten enn denne snusen, der jeg jobber må det være sterilt, snus på fingerene er fy-fy, så av å til så må jeg svaske hendene. Men med "Diplomat" blir det andre boller, da må jeg stå vedsiden av vasken og se på mens halve snusen (som egentlig skulle bli innført under leppen) forsvinner mens handen blir like brun som en gris som plutselig har funnet ut at han kommer til å bli julemat for en familie på fire.

 

Smaken er som baken.

 

Lukten kan bare beskrives på en måte;

Noengang gått ute, i sterk vind, bak en eldre dame? Den eldre damen elsker å helle parfyme over seg hver morgen (antageligvis p.g.a. mangel på seksuell omgang) og forgifte resten av verden med denne odouren som lukter inngrodd elefanthud og skunk.

 

Har nesten lyst til å starte ett politisk parti som fordømmer denne ekle saken.

 

Men som sakt, vil vite hva andre synes om den ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Sex får jeg tak i lovlig i Norge :p Siktet til cannabis...

 

 

Er kanskje blitt tatt opp før, men jeg vil bare vite hva andre synes om "Diplomat".

 

Det er lenge siden en snusboks har klart å overleve like lenge som en 4 måneder gammel baby på crystal meth (ca. 2 uker, ikke spør, det var ikke jeg som sjekket hvor lang tid det ville ta), "Diplomat" må være den verste snusen jeg har smakt, luktet og balla.

 

Du har bedre sjangs å balle 3 neshorn i håndflaten enn denne snusen, der jeg jobber må det være sterilt, snus på fingerene er fy-fy, så av å til så må jeg svaske hendene. Men med "Diplomat" blir det andre boller, da må jeg stå vedsiden av vasken og se på mens halve snusen (som egentlig skulle bli innført under leppen) forsvinner mens handen blir like brun som en gris som plutselig har funnet ut at han kommer til å bli julemat for en familie på fire.

 

Smaken er som baken.

 

Lukten kan bare beskrives på en måte;

Noengang gått ute, i sterk vind, bak en eldre dame? Den eldre damen elsker å helle parfyme over seg hver morgen (antageligvis p.g.a. mangel på seksuell omgang) og forgifte resten av verden med denne odouren som lukter inngrodd elefanthud og skunk.

 

Har nesten lyst til å starte ett politisk parti som fordømmer denne ekle saken.

 

Men som sakt, vil vite hva andre synes om den wink.gif

 

Agreed.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Det hørest rart, jeg hadde 5 stark portion og en vanlig skruf under igår, kjente ingenting jo.. og siden du er russ(?) så regner jeg med at du er større enn meg etter som jeg bare er 15 år og ikke veldig stor.. I alle fall, kanskje jeg har snust lengre eller mere da..

Oh, $trEetcrEdz til deg AZZ. Synes forresten at det er wickEd å ha så mange snusbokser på hylla.

8572423[/snapback]

 

Hva er det det gåri med at alle skal være så stygge med hverandre på nesten alle forum, du er jæævli kul som er tøff på internett asså! Gå ut i sentrum å tøff deg å få deg en på tryne, det er tydelig at du ikke har noe liv, du har såpass dårlig selvtillit at du må tråkke ned på andre for at du skal føle deg tilnærmet NESTEN normal..

8578548[/snapback]

 

Trur det handler mer om å ikke skryte så mye om hva/hvor mye du hadde i leppa og være mer objektiv.

Legger også merke til at det er mange som er ironisk mot personer som er yngre, men jeg kan ikke være forbannet mot de personene, liker å ringe til lillebruttern og plage han.

 

Du tråkket forsåvidt også på russen når du prøvde å heve deg over han med å bevise at du tåler mer nikotin.

Lenke til kommentar
trør ikke jeg gidder og prøve diplomat engang etter en slik anmeldelse :p

 

Fikk kjøpt meg en pakke "snus" tannkrem i dag, slik som liksom skal hindre missfarging av tennene ved bruk av røyk og snus :love:

8581261[/snapback]

 

Finnes det? :dontgetit:

 

Burde kanskje kjøpe det siden jeg både snuser og røyker, noen som vet om man kan få kjøpt det i Tromsø? Kanskje på apotek?

Lenke til kommentar
trør ikke jeg gidder og prøve diplomat engang etter en slik anmeldelse :p

 

Fikk kjøpt meg en pakke "snus" tannkrem i dag, slik som liksom skal hindre missfarging av tennene ved bruk av røyk og snus :love:

8581261[/snapback]

 

Finnes det? :dontgetit:

 

Burde kanskje kjøpe det siden jeg både snuser og røyker, noen som vet om man kan få kjøpt det i Tromsø? Kanskje på apotek?

8581332[/snapback]

 

Jepp :) kan jo slenge ut litt info.

Dette står på pakken:

 

Clinomun tankrem. For røkere og snusere.

En dypt rengjørende tannkrem som skånsomt og effektivt fjerner missfarging fra tobakk og gir tennene dine tilbake sin naturlige hvite farge.

-inneholder fluor

-til hverdagsbruk

-gir frisk pust

Lenke til kommentar
trør ikke jeg gidder og prøve diplomat engang etter en slik anmeldelse :p

 

Fikk kjøpt meg en pakke "snus" tannkrem i dag, slik som liksom skal hindre missfarging av tennene ved bruk av røyk og snus :love:

8581261[/snapback]

 

Finnes det? :dontgetit:

 

Burde kanskje kjøpe det siden jeg både snuser og røyker, noen som vet om man kan få kjøpt det i Tromsø? Kanskje på apotek?

8581332[/snapback]

 

Jepp :) kan jo slenge ut litt info.

Dette står på pakken:

 

Clinomun tankrem. For røkere og snusere.

En dypt rengjørende tannkrem som skånsomt og effektivt fjerner missfarging fra tobakk og gir tennene dine tilbake sin naturlige hvite farge.

-inneholder fluor

-til hverdagsbruk

-gir frisk pust

8581387[/snapback]

 

Eyyy, har sånn tannkrem selv, vet ikke om den funker da, mamma kjøpte den :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det være så helvetes vanskelig å finne Gøteborgs Rapè løs i Hamar/Stange?

8572411[/snapback]

 

 

Om jeg ikke tar helt feil, selges den ikke i Norge?

8572419[/snapback]

 

 

Den selges på de fleste statoil stasjoner ihvertfall.

 

for tiden går det i Grov Snus hos meg, hva synes dere om den da folkens?

Lenke til kommentar

hvordan kjennes egentlig "avhengigheten" av nikotin?

 

Har snust noen bokser i løpet av de siste dagene, og nå, selvom det ikke er lenge siden jeg har tatt en pris. Så kjenner jeg liksom et sug i magen etter noe :whistle:

 

Mulig det bare er jeg som føler meg avhengig pga at jeg tror jeg er det...

 

Edit: Kan avogtil kjenne suget mens jeg har en pris i leppa, som nå :tease:

Endret av N00by89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...