Admiral1 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Etter en mindre diskusjon i filmklipptråden så kom en med dette forslaget: Syns ærlig talt de burde endre "Humor" til "Underholdning" eller noe slikt. 7847952[/snapback] Og det synes jeg er mye bedre Underholdning gir et mye bedre bilde av hva som er der, mens humor bare oppfordrer til poster som dette : Skulle det være morsomt? Skulle den være morsom fordi at den er så dårlig? Og "cant lokate teh funnynes", "faild to finde teh humor" osv. eksemplene er det flere av ... anyone? Mvh michael Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Helt enig. Dette har jeg også tenkt på. Altfor mye slakting av folk som har sin egen spesielle humor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Slaktingen" grenser ofte til trolling og det er synd om den skal diktere frem et navneskifte. "Underholdning" blir fort veldig upresist og vagt og da detter fort alt mulig inn der. Spesielt ting som i dag kommer i kulturkategorien og OT-Baren. Humor er ment å være en kategori hvor folk skriver innlegg de mener er morsomme. Smaken er jo som baken. Underholdning er jo strengt talt langt mer enn humor. Det er utøvende kunst. Trylling, musikk, skuespill, spill osv. Det blir et veldig omfattende navn som spiser inn i eksisterende kategorier. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hehe, jeg tror nok fortsatt de samme tåpelige "var det morsomt " svarene vil komme Rapporter slike innlegg om de er upassende. Til tider kan det jo være artig å diskutere hva som var humoren, i tilfellet noen ikke skjønte det. Men går det over i regelrett flaming av brukeren så får man heller slå ned på det. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Underholdning" er en alt for bred kategori. Et bilde av en tv er underholdning, en tomat som mugler i "real-time" er underholdning om det underholder noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg