Fotofashion Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Fått litt mere forståelse for raw behandling.. Og fikk dermed mere utav bilder jeg har tatt. Disse 2 har jeg postet tidligere, men nå er de i en friskere versjon. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 90 besøkende ingen kommentar.. jøss Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg likte det første, men rammen ble litt for dommineredne, prøv å forminsk den men det andre derimot, var ganske kjedelig Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Bilde nr 1: Bra komposisjon. Jeg likte ikke fargene, ble litt mørkt, grått og trist. Bilde nr 2: For monotone omgivelser, snøen ødelegger mye. Tror det kan ha blitt et fint bilde på sommerstid. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 takk for kommentarer ja får se hvordan bilde nr 2 kan ta seg ut om sommeren .. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Det første var veldig pent, med en nydelig himmel. Jeg ville kanskje hatt bakken enda mørkere og gjerne lys i vinduer, men hadde du ventet så lenge hadde sikkert ikke den samme himmelen vært der. Slik som det er nå irriterer jeg meg lit over at kontrastene i bakken er såpass få, jeg ville enten gjort denne lysere eller mørkere som nevnt over. Nummer to er delt litt for hardt på midten etter min smak, i underkant av trærne, her kunne du kanskje klipt vekk litt himmel til fordel for det gyldne snitt eller tredelingsreglen. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Bilde nummer 1 hadde dårlig komposisjon, men en spennende himmel. Bilde nummer 2 hadde bra komposisjon, men en lite spennende himmel. Så jeg satt sammen bildene: Endret 2. februar 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Man ser veldig godt at det er redigert med det treet mot himmelen da, men. Likte egentlig det første bildet jeg, men har ikke studert det så nøye Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Bilde nummer 1 hadde dårlig komposisjon, men en spennende himmel. Bilde nummer 2 hadde bra komposisjon, men en lite spennende himmel. Så jeg satt sammen bildene: 7857874[/snapback] ok.. himmelen forstår jeg hvordan du fikk til.. men hvordan fikk du til snøen? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Man ser veldig godt at det er redigert med det treet mot himmelen da, men. Likte egentlig det første bildet jeg, men har ikke studert det så nøye 7858399[/snapback] Ja, vet.. Hehe... Snøen ble bare markert og justert med curves og levels... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Mottiman.. sjekt.. fikk laget ny layer og justert med curves der.. Fikk fremhevet bildet mye bedre nå .. skyene lar jeg være.. iom at det ikke vær noe skyer da jeg tok bildet Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Bilde 2 var litt kjedelig jah, men hvis du f.eks. hadde plassert et menneske eller på brua, så hadde det straks blitt mer liv og et bedre bilde =) Liker kameravinkelen, men savner noe "innhold", f.eks. mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå