Hansforum Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vi skal ha cowboy og indianerparty, og jeg trenger tema for å lage en reklameplakat. Noen gode ideer? Jeg kunne trengt noen kule jpg, skrifttyper, gifs, ja hva som helst. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Vi skal ha cowboy og indianerparty, og jeg trenger tema for å lage en reklameplakat. 7852270[/snapback] Westerntema? Kan forme det som en "Wanted"-plakat. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Kjempegod ide! Fortsett å la forslagene strømme inn.... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Liggende eller stående format? Mulige synsvinkler (som kan gi deg gode idéer): - Ut av åpningen på indianerteltet - Under inngangen / klappdørene til saloonen - Fra mellom beina til hesten, i en eller annen situasjon (galopp? angrep?) - Fugleperspektiv - Fra under hatten til en cowboy - Fra mellom fjærene på hodet til en indianer - Panorama? - Froskeperspektiv, du åpner øynene etter å ha blitt slått ned i kamp, noen står bøyd over deg Er det snakk om bilder, tegning, digital tegning? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Stående, jeg har ingen ting enda, så det blir av ting jeg finner på nett. Det skal være litt sprøtt, det er samtidig bursdagsfest, og folk skal kle seg ut som cowboy, indianer, horemamma, høvding, sheriff etc.... Det blir i en bar, aldersgruppe 18+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå