Gå til innhold

Blir k800i utdatert?

MacMT

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å kjøpe en SE k800i neste uke. Er veldig ivrig på den, men eneste jeg er litt skeptisk til er at den kanskje begynner å bli litt gammel? Vil gjerne høre tanker omkring dette...!

Når jeg nå skal bruke såpass mye penger på en telefon hadde det ikke gjort noe om den ikke "går ut på dato" med en gang...

Burde jeg vente og se om det kommer noe annet hipt, eller er det noen som vet om noen andre bra alternativer som kommer..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vurderer å kjøpe en SE k800i neste uke. Er veldig ivrig på den, men eneste jeg er litt skeptisk til er at den kanskje begynner å bli litt gammel? Vil gjerne høre tanker omkring dette...!

Vist mye av grunnen for K800i er kameradelen, ville jeg ventet til 17. feb. da er 3gsm messa over og nye telefoner pressentert. Kommer 99% sikkert cybershot modeller med 5mp kamera. men K800i går vel ikke ut på dato med det første.

Lykke til :!:

Lenke til kommentar

Hei!

Vist mye av grunnen for K800i er kameradelen, ville jeg ventet til 17. feb. da er 3gsm messa over og nye telefoner pressentert. Kommer 99% sikkert cybershot modeller med 5mp kamera. men K800i går vel ikke ut på dato med det første.

Lykke til :!:

7853505[/snapback]

Takk for alle svar...

Har avbestilt k800i'en og venter ei uke eller to. Hvis det er slik at det kommer en 5 MP Cyber-Shot telefon vil jeg ha den... Noen som spår hvordan prisen vil være?? Bruker sånne hippe mobiltelefoner å være merkbart mye dyrere den første måneden?? Var det sånn med k800i ? Jeg synes i allefall det ville vært logisk om de kostet omtrent det samme, ettersom det vel blir en "oppgradering" av den samme modellen...?

Lenke til kommentar
Uten abb vil nok prisen ligge på ca det samme som K800 gjorde da den kom, rundt 3800,- tror jeg det var.. med abb aner jeg ikke.

7858493[/snapback]

Så spørs det om det kommer en eller to telefoner da (k890i , k900i ??) ...

Med abb. vil det da vel også bli omtrent det samme, vil det ikke??

Lenke til kommentar

Hvis det kommer en etterfølger til K800i på messa, så vil den garantert ikke komme til butikkene før til sommeren. Den første måneden vil den være vanskelig å få tak i pga leverings/produksjonsmangel og den vil dermed være veldig overpriset. I tillegg vil den etter all sannsynlighet slite med softwareproblemer i starten.

Hvis du skal ha en telefon til å ringe, sende meldinger, høre på musikk og ta gode bilder, ville jeg heller kjøpt en K800i nå og evt bytte den ut med en Kxxx til høsten.

-snubbel

Lenke til kommentar
Hvis det kommer en etterfølger til K800i på messa, så vil den garantert ikke komme til butikkene før til sommeren.

7858783[/snapback]

Og dette er sikkert? Gidder jo ikke å vente til sommeren...

Hvis du skal ha en telefon til å ringe, sende meldinger, høre på musikk og ta gode bilder, ville jeg heller kjøpt en K800i nå og evt bytte den ut med en Kxxx til høsten.

-snubbel

7858783[/snapback]

Bytte?? Høres ut som du bare kan gå i butikken og bytte... Er vel ikke så lett..?

Lenke til kommentar
Hvis det kommer en etterfølger til K800i på messa, så vil den garantert ikke komme til butikkene før til sommeren.

7858783[/snapback]

Og dette er sikkert? Gidder jo ikke å vente til sommeren...

-snubbel

7858783[/snapback]

Bytte?? Høres ut som du bare kan gå i butikken og bytte... Er vel ikke så lett..?

7859272[/snapback]

med å bytte ut mener han såklart å kjøpe ny telefon, ikke levere den inn å få en bedre...

Lenke til kommentar

K800i ble lansert på disse tider i fjor. Den kom til butikkene først sent på våren/tidlig på sommeren og tilgjengeligheten var laber helt til juli. Prisene ble ikke akseptable før i august. Nokia N80 ble lansert før Jul i fjor og kom i juni. Det er dessverre helt normalt at det tar et lite halvår fra en telefon blir lansert og til den faktisk blir tilgjengelig. Det er også vanlig (og økonomisk forståelig - ref tilbud vs etterspørsel) at telefonene er dyrere når de er vanskelig å få tak i.

Med "bytte" mener jeg selvsagt at du kan selge din telefon og kjøpe en ny.

-snubbel

Lenke til kommentar

kunne ønske produsentene kunne begynne å lansere produktene som apple ofte gjør, at de er tilgjengelige dagen etter i apple store / fysiske apple store's hvor det er, eller at det er snakk om 2-3 uker til det er tilgjengelig. surt å vente et halvt år før man faktisk får tak i det aktuelle produktet.

Lenke til kommentar
kunne ønske produsentene kunne begynne å lansere produktene som apple ofte gjør, at de er tilgjengelige dagen etter i apple store / fysiske apple store's hvor det er, eller at det er snakk om 2-3 uker til det er tilgjengelig. surt å vente et halvt år før man faktisk får tak i det aktuelle produktet.

7866880[/snapback]

Det er jo litt som man ser det. Det er jo kjipt hvis du kjøper deg en ny dings i dag som du har ønsket deg lenge også lanseres en ny og bedre versjon i morgen. Med mobiltelefoner er det i det minste mulig å planlegge litt fremover hva man ønsker og hva man skal kjøpe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...