hhrek Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei Flott plass å lære om alt som har med pc å gjøre, men (mulig det har vært foreslått før?) hadde det ikke vært fint med et egen kategori for bygging av pc? Sitter nå selv å venter på nytt HK, CPU, RAM og Kabinett, og skal foreta en skikkelig oppgradering for første gang, og ser at det dukker opp nye spørsmål hver dag om ting jeg ikke har vært klar over, dette være seg alt fra praktiske ting som montering av avstandsstykker (uten helst å kortslutte HK) til resten av monteringen i kabinettet og innstilling av jumpere, oppgradering av bios osv. Ellers takk for et MEGET lærerikt forum :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Det har vi allerede - det heter "hjelp, jeg skal ha ny PC". Der kan du poste spørsmål relatert til ny PC, hvilke komponenter du skal ha, hvordan du skal montere komponenter osv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Yummy: Btw så kan det faktisk være litt vanskelig å finne fram til riktig kategori siden forum menyen er litt rotete og uoversiktlig for folk som nettop har begynt å bruke forumet. Kommer den nye forumet til å være lettere å skjønne? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 23:06, skrev yummy:Det har vi allerede - det heter "hjelp, jeg skal ha ny PC". Der kan du poste spørsmål relatert til ny PC, hvilke komponenter du skal ha, hvordan du skal montere komponenter osv. Yep yep, støtter den. Det nye forumet er litt mer oversiktlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå