Gjest medlem-105082 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei. Noen ganger når jeg tygger (Har blitt mer og mer nå) får jeg ondt. Svir ganske mye. Bakerst i kjeven, nesten ved øret. Har fått det nå i det siste, og det svir noe sinnyskt. Skvetter noen ganger når jeg glemmer at jeg får ondt og tygger hardt. Det skjer ikke hele tiden, noen ganger så kommer det bare. Har fått kjeven ut av ledd engang. Men det er lenge siden. Vet ikke om det har noe å si, men tok det bare med. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg vet desverre ikke hva det er, men jeg ville oppsøkt lege. -MathiasF Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg har noe lignende, og hos meg er det betennelse forårsaket av en fokket visdomsjeksel, men vil tro det kan være mye forskjellig, ville gått til lege/tannlege. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kjeveleddet kan være feil på en eller annen måte, f.eks. jeg kan strekke den så langt at om jeg prøver å bite igjen der så tror jeg den knekker eller noe (jeg ikke å knipe igjen så hardt, men). Anbefaler deg å gå til lege for å finne ut hva det er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har prøvd å vetne litt for å se om det ble bedre, men det gjor det ikke. Så jeg velger først å gå til tannlege. Så kan han/hun se om det er noe legen burde ta seg av. Eventuelt kjeveortoped. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg fikk noe lignende en gang jeg tygga tyggis i flere dager. oppsøkte tannlege og fikk vite at jeg hadde strukket ett eller annet. måtte bare vente til det gikk over, men det tok sin stund. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dra til en skoselger i tyrkia..De er hardhendte:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hehe Har vært hos tannlegen nå. Den ene muskelen var større enn den andre. Har vel fått en påkjenning av ett eller annet slag. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg opplever ofte noe av det samme. Fint noen har vett til å gå til tannlege, da kan jo vi andre henge oss på og regne med at det er det samme, så heretter kommer jeg til å si at den ene muskelen min er større enn den andre eller no Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg knekker kjeven, så får vondt avogtil. Men det er ikke så ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå