Zonoid Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei Jeg trenger et nytt hk som støtter 775 p4 og C2D. Samt gamle fine ide for hd og mine hd'er 2stk derfor har jeg behov for 2 IDE innganger....men så i tillegg kommer det litt mere vanskelige, syns nu jeg i alle fall...det må støtte agp kort samtidig som pci-e 16x. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Kula82 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei Jeg trenger et nytt hk som støtter 775 p4 og C2D. Samt gamle fine ide for hd og mine hd'er 2stk derfor har jeg behov for 2 IDE innganger....men så i tillegg kommer det litt mere vanskelige, syns nu jeg i alle fall...det må støtte agp kort samtidig som pci-e 16x. Noen som har noen ideer? 7851977[/snapback] Du kan egetlig bare å velde å vrake, må støtte 775 da.. 1: Er vel ikke ett HK på markedet omtrent som ikke har IDE, dessuten trenger du bare èn. Bruker bare en kabel med 2 utganger til dine HD. 2. Hvis du ikke har et stramt budjett, så kjøper du med PCI-e. Tror heller det ikke er noen med både AGP og PCI-e. Uansett. AGP er out of date. 3. Styr unna 680i chipsett, mye krøkk enda, hvis du ikke liker å "fikle" da. Asus P5N32-SLI Premium, nForce 590 SLI er et bra kort! Jer mest peiling på AMD, men uansett, ASUS er et bra valg! Sjekk prisguiden. Lykke til! Endret 1. februar 2007 av Kula82 Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Disse støtter nesten alt du ber om, og er vel det nærmeste du kommer. AGP8x eller PCI-express (men ikke full X16 hastighet, kun X4) 2xDDR eller 2xDDR2 4xPATA, 2xSATA ASRock 775dual-vsta https://prisguiden.no/product.php?productId=46004 ASRock 4coredual-vsta https://prisguiden.no/product.php?productId=62013 Lenke til kommentar
Zonoid Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 ah supert der snakker vi min snakk:) takk for le help! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå