royhansen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei Jeg er interesert i og kjøpe en atv for og bruke denne til hovedsak snø-brøyting Noen som har noen tips ang. hva jeg må ha da. Hva jeg burde holde meg unna osv Vil også ha dette så billig så mulig.. Endret 1. februar 2007 av royhansen Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvor stort område hadde du tenkt til å brøyte? Bare en middels stor innkjørsel eller en parkeringsplass? Hvor mye krefter som trengs kommer vel strengt tatt ann på snømengden, at du vil få vekk litt snø med en 50cc skal jeg ikke si noe imot, men tviler på at du har mye sjanse når større mengder daler ned. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Store 4x4 ATV'er, som du helt sikkert trenger for å brøyte tung snø, koster en god del kroner. Spørs på hvor stort område som skal måkes, gamle traktorer kan jo ofte være like billige, for ikke å snakke om snøfresere. Lenke til kommentar
royhansen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Store 4x4 ATV'er, som du helt sikkert trenger for å brøyte tung snø, koster en god del kroner. Spørs på hvor stort område som skal måkes, gamle traktorer kan jo ofte være like billige, for ikke å snakke om snøfresere. 7856638[/snapback] ER også intresert i en atv jeg kan bruke på sommers tid.. Da ikke så store krav til hastighet ol Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 http://www.kawasaki.no/atv.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå