Inc Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Om litt reiser jeg til Paris. Jeg har vært der en gang før, men lite såg jeg fra motoreveien på motorsykkel i xxx Km\t. Denne gangen oppholder jeg meg på ett hotell 4km fra Eiffeltårnet. Trenger tips til gode resturanter (navn og sted) attraksjoner som en må få med seg. Jeg blir der bare en helg. Værsågod! Fyr løs! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Louvre, Eiffeltårnet, Monmartre, EuroDisney, Sacré Couer er steder man bør besøke. Anbefaler deg å se her hvis du vil ha navn, adresse, type mat og sted på restauranter. Her er det blant annet Top 10-liste. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Tusen takk ++++ Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis du ikke allerede har vært der, så bør du få med deg utsikten fra Sacré Couer. Vi tok ikke turen opp i Eifeltårnet pga lang kø, det går nok 4-5 timer om du skal til topps der. Ellers synes jeg det var moro å oppleve gata langs Moulin Rouge, minner om et slags Red Light District med uendelig mange sex butikker og div folk som selger deg original Tissot klokke for 20 euro Moulin Rouge ligger ikke så langt fra Sacrè Couer. Kuleste jeg så i Paris var imidlertid Notre Dame. Maken til bygg har aldri jeg sett hvertfall. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Må også nevne at du bør kjøpe deg kort og kart over linjene til metroen. Billig, raskt, enkelt og går over hele byen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Nå har jeg allerede vært der:) men det var en dyr opplevelse, alt var svindyrt der, hvertfall der jeg gikk. Og ja, det tok lang tid å komme seg opp i toppen av eiffeltårnet. Gikk i køen litt over 11 og var nede til 1530.. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Stemmer at det er dyrt, men er en skikkelig fin by. Vet hvertfall at jeg skal tilbake dit en gang Opplevde du mer enn tårnet da? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Champ`s og og den derre buen,, husker ikke hva den het og en del annet.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Triumfbuen 7998237[/snapback] jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå