Commanders Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Raid drivere for Asus A8N-SLI Deluxe og Windows Vista 32-bit-- Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Fant dette ikke på nvidia.com og litt google søk.. WinXP driverene virker ikke med Vista.. så trenger drivere til Vista... help help Comanders Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Raid drivere for Asus A8N-SLI Deluxe og Windows Vista 32-bit-- Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Fant dette ikke på nvidia.com og litt google søk.. WinXP driverene virker ikke med Vista.. så trenger drivere til Vista... help help Comanders 7851832[/snapback] Har du prøvd her?: http://www.guru3d.com/ Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Raid drivere for Asus A8N-SLI Deluxe og Windows Vista 32-bit-- Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Fant dette ikke på nvidia.com og litt google søk.. WinXP driverene virker ikke med Vista.. så trenger drivere til Vista... help help Comanders 7851832[/snapback] Har du prøvd her?: http://www.guru3d.com/ 7852138[/snapback] Jepp, fant ikke noe for Nforce4 til Vista.. Noen andre som vet om noe? Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Men det må jo være noen som har Asus A8N-sli deluxe og kjører Windows Vista med fler enn 4 sata disker her?? Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 jeg har Asus m2n-e den har 6 sata når jeg innstalerte vista så funka de to sata diskene mine bare uten og innstalere noen ting kansje noe annet med sli? Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 er nok det.. Vet ikke hvordan kortet ditt er bygget opp, men Sli har to forskjellige sata kontrollere. en fra Nvidia og en Silicon Image.. Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Fant svaret i tråden: Silicon Image Sil 3114 S-ATA Driver til Vista x86.. comanders Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Må nok desverre bare sitte på gjerdet og vente på at Nvidia skal få ut finger'n og lage drivere til Vista.. Syns det er helt utrolig at de ikke har noen enda. Ikke beta drivere som er up to date engang.. Skuffende. Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Må nok desverre bare sitte på gjerdet og vente på at Nvidia skal få ut finger'n og lage drivere til Vista.. Syns det er helt utrolig at de ikke har noen enda. Ikke beta drivere som er up to date engang.. Skuffende. 7855389[/snapback] Som sagt over så ligger svaret på den tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå