sdf123 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har i dag wrt54g v5.1, Firmware Version: v1.01.1. Men jeg syntes den er litt ustabil, klikker av og til når jeg skal gjøre endringer i menyen noe som gjør at jeg må dra ut kontakten. Jeg har i dag dette oppsettet: trådløst: 2 laptoper squeezebox kablet: server ip-tlf xbox printer Så her går det mye trafikk på nettverket mitt. Serveren står feks konstant med bitorrent kjørende, så bare her er det masse som skjer. Og så har du 2 laptoper som surfer, laster ned fra limewire og lignende. er egentlig fornøyd med stabiliteten på den, er bare det at den henger seg ofte når jeg skal gjøre endringer på routeren. er også interessert i en annen ting, tror det kalle qos. jeg vil gjerne at den skal prioritere ip adresser, sånn at feks brukes ip-tlf skal den få god opp/ned hastighet. surfes det på pcne, skal feks ikke torrent på serveren gjøre det tregt å surfe. er det mulig å sette opp noe slikt? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen som har noe forslag/tips til meg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 D-link DGL-4300 og Linksys WRT300N kan være gode kandidater. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 dlink DGL-4300! sier ikke mere :!: Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) D-link er vell ikke akuratt kjent for å være stabil på signalstyrke, men sjekk denne: http://wlanfactory.com/catalog/product_inf...74899211a077680 dette er absolutt den beste routeren jeg har hatt, men husk å få med deg dd-wrt spesial edition, for da får du 2 års garanti, samt bredbånds-styring slik at ip telefonen ikke kræsjer når du kjører bit torrent Endret 9. februar 2007 av S2R2SK1 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 D-link DGL-4300 og Linksys WRT300N kan være gode kandidater. 7889733[/snapback] Har hørt en del negativt om den WRT300N, ustabil osv.. Noen som kan anbefale den? dlink DGL-4300! sier ikke mere :!: 7892661[/snapback] Ok, her er de mulighetene jeg spør etter? Har jo hørt en del bra om denne.. D-link er vell ikke akuratt kjent for å være stabil på signalstyrke, men sjekk denne:http://wlanfactory.com/catalog/product_inf...74899211a077680 dette er absolutt den beste routeren jeg har hatt, men husk å få med deg dd-wrt spesial edition, for da får du 2 års garanti, samt bredbånds-styring slik at ip telefonen ikke kræsjer når du kjører bit torrent 7903672[/snapback] Hmm, skal un dersøke denne litt bedre, fant den billigere hos amentio, https://prisguiden.no/product.php?productId=63010 , så prisen er det ikke mye å si på. Men har ingen erfaringer med Buffalo... Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Buffalo er tingen, men husk at du må ha dd-wrt spesial for å få bredbånds styring. Tror det er bare wlan factory som leverer buffalo routere m/dd-wrt programmvare ink garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå