sdf123 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er på jakt etter en ny mobil, den må ha en god kalender. har i dag nokia 6233 og den er ikke noe særlig på kalender fuksjon, vanskelig å se hvilke dager man har lagt inn avtaker etc. er ikke på jakt etter windows mobile 5 mobil eller symbian, da disse er gjerne trege og store, noe som også er en viktig faktor! min nokia 6233 er for stor synes jeg, så vet dere ca størrelse.. noen som vet hva jeg ser etter? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du skal ha en iPhone Vet ikke helt hva du skal ha, men jeg tror iPhone passer for ditt bruk ^^ Lenke til kommentar
glosi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er ikke mange enkle telefoner som har god kalenderfunksjon. Ser du ikke vil ha Symbian, men siden du ikke vil ha en stor telefon ala P990i tror jeg likevel det er veien å gå for deg. Nokie E50 er en relativt liten telefon med god kalenderfunksjon. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 iphone er uaktuell.. e50, er den treig? har brukt nokia n70, 6680, n73 og dem er veldig treige.. https://prisguiden.no/vis_side_ved_side....ids%5B%5D=39378 ser også at den er litt høyere, men mindre på bredde og tykkelse.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan se på Nokia 6288. Jeg er veldig fornøyd med den selv. Har ikke sett noen tester ute av den enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå