Gå til innhold

er online.no email addresse å satse på?

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må nok være Telenorkunde for å få en online.no-adresse. Du finner en liste over gratis e-postadresser her.

7851535[/snapback]

forledrene mine har adsl og ip telefoni. og de har en addresse selv ilag. men kan man

ikke ha flere?

jeg har hotmail og gmail addresse.

men HVOR kan jeg få meg Online.no addresse?

Endret av tfw
Lenke til kommentar
Du kan lage familie email, hvor de innenfor familien får egne online.no adresser. Vi lagde det da vi fikk isdn for lenge siden, og bruker kontoen så det holder. Har du telenor adsl kan du fikse det på admin siden på online.no

7851621[/snapback]

allright.

og en ting til?

hvor får jeg laga meg webmakro addresse? jeg ser noen av vennene mine har det?

mye spam eller?

Endret av tfw
Lenke til kommentar

Online.no har jo spamfilter og alt de da. Selvfølgelig har jeg heller lokalt spamfilter enn hos telenor, da noe kommer feil til tider. Men vil nesten si at en er skyld i spam selv. Syns det er utrolig digg med online mail, men det er fordi jeg har brukt det i uendelig lang tid.

Lenke til kommentar
Online.no har jo spamfilter og alt de da. Selvfølgelig har jeg heller lokalt spamfilter enn hos telenor, da noe kommer feil til tider. Men vil nesten si at en er skyld i spam selv. Syns det er utrolig digg med online mail, men det er fordi jeg har brukt det i uendelig lang tid.

7851849[/snapback]

Spamfilter koster 30kr per e-postkonto, leste det på aftenposten eller hva det var nylig. Ikke per ADSL linje, men per konto. Dvs, har familien din ti epostadresser der går dere ut med 300kr/måned for å slippe det meste av spam som kommer inn.

Lenke til kommentar

7851849[/snapback]

I noen tilfeller kan man være skyld i det selv, men det er ikke bestandig tilfellet. Jeg har som sagt ikke brukt min konto (annet enn til telenor-relaterte henvendelser da) og det renner inn spam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...