Gå til innhold

Selge SNES med spill - hva kan jeg få for den?

YpsiNine

Anbefalte innlegg

Av mangel på penger disse dager vurderer jeg å selge min kjære Super Nintendo som jeg har eid siden 1994. Den ble modifisert den gangen til å kunne spille av NTSC spill (kassettene er litt bredere enn PAL-kassettene).

Av spill har jeg lett meg frem til:

Final Fantasy III (NTSC)

Final Fantasy II (NTSC)

Chrono Trigger (NTSC)

Secret of Evermore (NTSC)

Breath of Fire II (NTSC)

Breath of Fire (NTSC)

Zelda III - A Link to the Past (NTSC)

Zelda III - A Link to the Past (PAL)

Secret of Mana (PAL)

Mystic Quest Legend (PAL)

Final Fantasy Mystic Quest (NTSC)

Super Mario Kart (PAL)

Super Mario All Stars (NTSC)

N.B.A. Jam - Tournament Edition (PAL)

Har originale esker (som forøvrig er i fin stand) til de tre øverste spilla, når det gjelder brukermanualer etc. så må jeg lete mer. Konsollen kommer med strømforsyning, RF kabel og iallefall fire håndkontrollere.

Spørsmålet mitt er, hva er dette verdt nå for tia? Vurderer da Ebay eller om jeg får solgt det på bruktmarkedet her kanskje.

Mvh,

Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ut som en knallpakke det der, kunne tenkt meg den selv om jeg hadde hatt råd til å prioritere den slags. Spesielt FFIII og Chrono Trigger ville jeg vurdert å selge separat, de soper fort inn en god slump på bruktmarkedet. Jeg har sett CT til salgs for 1500 spenn uten eske på Spiderman - nå vet jeg ikke om de faktisk fikk solgt det til den prisen, men når de krever såpass må det jo bety at de har tro på at det går.

Lenke til kommentar

sjekk litt rundt på ebay før du setter pris kanskje?

Det at den er moda trekker litt ned vil jeg tro.

5000.- er hinsidig fornuft så lenge du kan få snes+16 spill til rundt 1000-lappen på ebay, dessverre.

(solgte min snes+5 spill for 1500 kr. i gamle dager, rett før N64 ble lansert :) )

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...