NeoGeo Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei forum. Har problemer med å få sd kort leseren på min Dell 9300 til å fungere. Når jeg setter inn ett sd kort får jeg "ding" lyden som du får når du plugger i ny hardware, men enheten kommer ikke opp som egen diskstasjon. Har undersøkt litt ang drivere, å finner ingen spesifike drivere for denne minnekortleseren. En liten rassia av FAQ-en til Dell hjalp heller ikke. I enhetsbehandlingen ser alt normalt ut, intill jeg setter i ett sd kort, da får jeg opp en ny harddisk ikon med gult utropstegn. Egenskapene til den sier bare, enheten kunne ikke starte (kode 10). Her er jeg stuck, finner ingen drivere hvis jeg søker med "update driver" funksjonen til XP. Legger ved ett lite bilde som viser hvordan det ser ut. Noen som har noen tips?? Begynner å bli ganske ergelig dette... Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 *bump* Ingen som har noen tips til hva jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå