Turtlis Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 haha. blir hvertfall ingen bilder delt på dette forumet. Jeg sminke meg heldigvis KUN for meg selv, og ingen andre Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Så du sminker deg ikke for å se pen ut/bli sett? Det er jo bra. Me likes you. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva er nice med det? Å hvordan har du tenkt til å utnytte meg siden du bruker det skumle smilet? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 "tv2stemme" Se hva som skjer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Make daddy proud, two hours ago . Det som verre enn brunkrem er, skinnende krem som glinser i sola :!: . Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vell på min skole er Jentene et godt ekstrem eksempel på sminking. De bruker overdoser av Brunkrem,Hårspray, Mascara, og mer. Hun ene jenta bruker en time forran speilet om morgenenen før hun går på skolen. I alle pausene står det forran speilet og tar mye hårspray i håret, Fikser på fjeset M.M. Selv når vi skal hjem er alle foran speilet! PÅ vår skole/Trinnet mitt. Så er det et enormt motepress og EKSTREMT viktig og se bra ut, og ha mye sminke.... Vi går i 8.Klasse! Synes det er teit og bruke masse sminke, så har jo hendt seg at jeg har spurt jentene om hvordan de egentlig ser ut under sminken-- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vil alltid si at jenter uten sminke er mange ganger penere enn jenter med sminke, og jeg regner alt de stæsjer i ansiktet som sminke, fra mascara og lipgloss til foundation og rouge. Føler en spesiell avsky mot foundation faktisk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Rouges er kule de da. Med sin stealth og ambush Eller er jeg på feil jorde nå? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå