Gå til innhold

Jenter og sminke!

Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Så ei på forsiden av vi menn her en dag. Hadde ikke gått utenfor engang med lignende ettervekst. Fysjom!

Må man så må man, men det har hendt at jeg har hoppa over en mnd hvis det har vært mye annet jeg måtte bruke penger på ... Da er det i alle fall DEILIG å ta etterveksten etterpå!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde selv men ble orange i tuppene..

Gjorde det selv for noen år siden.. alene på badet. Hadde alltid svart runding helt bak der jeg ikke nådde selv! Men nå bleiker jeg hos frisøren, og det jeg brukte før på badet blir helt feil i forhold.. og jeg har ikke turt å bruke sterkere saker..

Lenke til kommentar
Jeg er generelt bleik jeg, og om vinteren har jeg igrunn valgt å godta det. Til spesielle anledninger har jeg brukt ambre solaire sin spray. face - no trace bronzer. Men kan ikke si man blir dritbrun av den. Men det er jo heller ikke meninga. Om våren pleiere jeg alltid å så smått begynne å ta solarium.

Jeg har alltid vært veldig glad i mine, men det er sikkert fordi jeg alltid har fått kommentarer på at det er søtt :)

Jeg synes fregner er søtt i alle fall.

Jeg ser ofte jenter som har brukt mye krem eller spray eller hva faen det er de har gjordt. De ser gule ut i ansiktet, altså slik gulrotbrunoransje, pluss at de har et stygt skille under haka, hvor de selvsagt ikke har smørt på seg gugge og bak ved ørene osv. Ja, dere vet sikkert hva jeg tenker på. Det er ikke pent, samme hva folk prøver å si. :S

Red.: Jeg synes det var litt i overkant med sminke på den dama på det bilde Zaroos, men nå er det bildet helt sikkert pynta på i Photoshop eller liknende også, så det er veldig vanskelig å si, hva som er hva egentlig. Jenter som ikke er pene uten sminke blir heller ikke pene med sminke i mine øyne, derfor sier jeg: "Less is more.".

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Red.: Jeg synes det var litt i overkant med sminke på den dama på det bilde Zaroos, men nå er det bildet helt sikkert pynta på i Photoshop eller liknende også, så det er veldig vanskelig å si, hva som er hva egentlig.

Om det er pyntet eller ikke vet jeg ikke. Men det er jo ingen problem å sminke seg slik ;) Du må kanskje ha rett sminke, kost og i det hele tatt greie å legge sminken for at det skal bli fint.

Syns det er utrolig kult med et tonn øyenskygge!

Lenke til kommentar
Red.: Jeg synes det var litt i overkant med sminke på den dama på det bilde Zaroos, men nå er det bildet helt sikkert pynta på i Photoshop eller liknende også, så det er veldig vanskelig å si, hva som er hva egentlig.

Om det er pyntet eller ikke vet jeg ikke. Men det er jo ingen problem å sminke seg slik ;) Du må kanskje ha rett sminke, kost og i det hele tatt greie å legge sminken for at det skal bli fint.

Syns det er utrolig kult med et tonn øyenskygge!

Bildet er helt tydelig pynta på. :)

Det er mulig du synes det er kult og mange deler nok ditt syn, men de guttene jeg kjenner sier faktisk det motsatte. Vi er alle enige om at jenter bør ha lite sminke da det faktisk er penest. ;) Det burde vel være ett kompliment til jenter der ute - dere trenger ikke å male dere i trynet for å være pene, dere er pene (om ikke penere) uten all malingen.

Lenke til kommentar

Fikset på er det vel alltid. Men det er jo ikke problem å legge den type sminke rundt øynene og få det til å se slik ut ;)

Jeg har på meg foundation, mascara og eyeliner daglig. Føler meg stygg uten, og jeg ser ut som en downs figur uten mascara :roll:

Føler meg ikke oversminka av den grunn. Bruker en lys krem.

Det er til festlige stunder jeg syns mye sminke er fint ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...