Gå til innhold

Jenter og sminke!

Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg liker folk ser mest mulig naturlig ut...

tenk vis du blir sammen med ei pga hu er pen...så sover du hos hu, du sover hu fjerner sminka og legger seg, du våkner før hu og ser a uten sminke....huff liker og se de uten sminke først ass, ellers er det mange som ser helt for jævlig ut uten sminke ass...

Lenke til kommentar
Fint med litt sminke på, men de som bruker både foundation, solpudder, rouge, eyeliner, øyenskygge og lipgloss til hverdags ser sjelden bra ut og skjønner ikke at det de prøver å skjule bare fremheves enda mer.

Steike du har bra peil på sminke! :p

Gutter burde vel ha litt peiling på det om de omgåes damer da.

Dama bruker forøvrig bare mascara og pudder og av og til litt rouge. Sånne damer jeg forguder, sånne som skjønner at det er ikke mye som skal til! Ser mer naturlig ut, istedenfor å gå rundt som et brunkremtryne med tjukke klumper make-up i trynet. Det er bare frastøtende.

Lenke til kommentar

Kjørte forbi ei jente i går. Hadde jeg kjørt bilen hadde den blitt kondem!!

Hun hadde langt blondt hår og var knall orange i trynet ! :omg: Hun så ikke ut, stakkars.

Tror mange av dere gutter har feil inntrykk av brunkrem/foundation.

Det brukes skal brukes som en dekk krem, ikke å bli brun av. Det har man solpudder ol til.

Mange er avhengig av krem for å ikke se ut som et kvisetryne.

Lenke til kommentar

Jeg hater fregner!!

altså, jeg får det selv.

Jeg bruker en som jeg er veldig fornøyd med: Loreal sublime bronze. type mørk krem, slik at jeg ser hvor jeg smører på. Aldri skjollete eller 'striper og slikt'.

TanCan voldtok tlf min med sms en periode. GRATIS spray. *sende sms*. Måtte seff betale porto :roll: Den ble jeg SVART av! for å si det mildt. Fikk sjokk. Skulle dusjes av etter seks timer. Men hvem orker vel å gå rundt som en svarting i seks timer da?

Grei og naturlig farge. men for et ork.

Hater å være bleik. Takk gud for sommern!

Lenke til kommentar

Jeg er generelt bleik jeg, og om vinteren har jeg igrunn valgt å godta det. Til spesielle anledninger har jeg brukt ambre solaire sin spray. face - no trace bronzer. Men kan ikke si man blir dritbrun av den. Men det er jo heller ikke meninga. Om våren pleiere jeg alltid å så smått begynne å ta solarium.

Jeg har alltid vært veldig glad i mine, men det er sikkert fordi jeg alltid har fått kommentarer på at det er søtt :)

Lenke til kommentar

Neger er ikke populært nei!

Jeg er ikke bleik. Jeg er det stadiet som kommer etter bleik - HVIT.

Har aldri vært særlig brun egentlig. Har ei venninne som har lett for å få råfin brunfarge, og da vi gikk på skole sammen sammenlignet vi alltid underarmene våre for å se hvem som var brunest . Jeg så alltid bleik ut i forhold...

Jeg synes det er artig at mange gutter kaller foundation for brunkrem... Det er vel ikke noen som fremdeles bruker det som kaltes brunkrem? Slik som renner av i regnet og etterlater hvite striper i huden? Takk gud for at jeg slipper å bruke foundation i det heletatt. Det har alltid fått meg til å føle meg snål

Lenke til kommentar

hehe, har du noen gang undersøkt om du er albino ??

Jeg får lyst til å kaldkvæle den brune personen som skal 'måle farge' på armene. Jeg er så hvit at jeg er BLÅ på undersiden, særlig om vinteren :!: fantastisk.

Jeg sier brunkrem ;) Men bruker ikke BRUNkrem i den forstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...