vStyle Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Masse brunkrem er bare direkte teit, jeg liker det ikke. Det er greit med sminke, men i moderate mengder. Er ikke bra hvis jenter må male på seg et ansikt.. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er best når jenter er naturlig sminket. Jeg bruker ikke så mye sminke til hverdags, bare maskara og litt eye liner for å markere øynene, blir mye penere da. Bruker også litt for å dekke kviser og forskjellige urenheter. Lipgloss bruker jeg en del av, hvis ikke så har jeg lipsyl Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Naturlig sminket? Sminke er jo unaturlig uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sminke som gjør at det ser naturlig ut da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sminke som gjør at det ser naturlig ut da. 7903996[/snapback] ja, for jenter ser egentlig ut som troll. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Gjør at det ser naturlig ut? Skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jenter med å uten sminke ja.. kan jo ta en titt når superstjerner ikke bruker sminke :!: http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...l%3Den%26sa%3DG Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) De ser 10000x bedre ut med sminke. Hele ansiktet mister uttrykket og "attituden". Endret 9. februar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Gjør at det ser naturlig ut? Skjønte jeg ikke. 7907544[/snapback] Slik at man faktisk ikke ser sminket ut. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Alle ser forskjellen på en som ikke er sminka og en som prøver å sminke seg slik at ingen ser det. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Alle ser forskjellen på en som ikke er sminka og en som prøver å sminke seg slik at ingen ser det. 7908884[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dersom du har sett begge versjonene av personen, så Ja. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hmm.. jeg er vel en av de ytterst få som liker jenter med masse sminke jeg da.. Vet ikke helt hvorfor det men... synes de blir sinnsykt sexy av det ihvertfall Men det gjør meg ikke noe om de andre ganger ikke bruker noe i det hele tatt, men tenner skikkelig på det når ei dame plutselig ser ut som den bimboen jah... Biaaaatch!! LoL Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dersom du har sett begge versjonene av personen, så Ja. 7908995[/snapback] Det er jo noe helt annet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg syns det er stygt med jenter som ikke bruker sminke. Ser så dau ut liksom.. ALLE blir penere med litt mascara. Til dere som ikke bruker sminke: du blir jo så mye finere Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kjenner en jente som tar brunkrem i hele ansiktet, så pusser hun leppene med tannbørsten etterpå for å få en naturlig fin overgang eller noe sånt! Syns det var litt morsomt... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En pent sminket jente ser ikke ut som hun har sminket seg noe særlig... Til hun kommer til Lars og får en extreme makeover! Synes de fleste jenter ser mye bedre ut uten all den stygge sminken i fjeset, noen ser jo f*** meg ut som prostituerte. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Til dere som sier at dere går uten sminke til vanlig, kun når dere skal på fest: Det ser minst like teit ut som når ei som sminker seg til vanlig plutselig kommer usminka. Det er forskjellene vi legger merke til. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 La nå henne være et skrekkeksempel på hvordan det ikke skal være. Huff. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Naturlig sminket? Sminke er jo unaturlig uansett. Why do women wear makeup and use perfume? Answer: Because they are ugly and smell bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå