Gjest medlem-105476 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva synes dere om jenters bruk av sminke? Ble bare så utrolig oppmerksom på det etter at en jente i klassen, som tydeligvis bruker tonnevis med sminke til vanlig, troppa opp på skolen uten sminke. Så liksom helt tomt ut i ansiktet hennes! Har etter det lurt på hvilke jenter som er naturlig pene under sminka og hvilke som ikke er det, sminka blir liksom en maske de bruker for å skjule seg selv. Hva tenker dere om dette? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 noen ganger stygt andre ganger må det til med mindre poenget er og se ut som et troll Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Når jentene har klint to kilo med brunkrem i trynet ser jeg ingen nytte av. atpåtil sitter i timen og sminker seg er ikke noe bedre. æsj! De fleste overdriver noe inni H...... er lei alt det med sminke og å være så fisefine. Har selv et godt eksempel på dette i klassen. forferdelig. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg liker naturlige jenter. Ikke sånne jåledukker som tror at utseende og klær er alt. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sminken burde holdes på et normalt nivå ja. For mye sminke ser bare unaturlig ut... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Sminke er ok, så langt det er brukt i moderate menger. Har ei jente i klassen som ikke bruker så mye sminke, og hun er hawt. Også er det ei jente som ser helt jævlig ut til vanlig, men med sminke er hun en gudinne. But then again, shes a bitch. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg liker naturlige jenter. Ikke sånne jåledukker som tror at utseende og klær er alt. 7851361[/snapback] Second that. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 En pent sminket jente ser ikke ut som hun har sminket seg noe særlig... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ble bare så utrolig oppmerksom på det etter at en jente i klassen, som tydeligvis bruker tonnevis med sminke til vanlig, troppa opp på skolen uten sminke. Så liksom helt tomt ut i ansiktet hennes! 7851228[/snapback] Hvorfor gjorde hun det? Hun må ha guts. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 En pent sminket jente ser ikke ut som hun har sminket seg noe særlig... 7851446[/snapback] word, naturlig er best :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvorfor gjorde hun det? Hun må ha guts. 7851461[/snapback] Hehe, ja Men det så liksom ut som om det var noe som mangla i ansiktet, eneste jeg kjente hu igjen på til å begynne med var kroppsformen. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jenter med litt sminke gjør meg ingen ting, men når de bruker så mye at det tyter ut alle veier er det ikke fint, ihvertfall ikke fint når de bruker mye brunkrem så en kan se skille mellom der de har mer eller mindre. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jenter trenger jo ikke male tryne heller, men vis de sminker seg litt så holder det lenge nok Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Om man f.eks. har stygge arr i ansiktet og vil dekke over disse for å unngå forstyrrende spørsmål når man skal treffe nye mennesker å slik. Å bruke sminke ellers, stiller jeg meg temmelig uforstående til. :S Jenter sier de synes de selv ser penere ut med sminke og at det gir dem høyere selvtillit. Jeg klarer ikke helt å forstå det, men respekterer om folk ønsker å gjøre det. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Lett å si at jenter er penest uten sminke, men de fleste jeg kjenner er penere med litt sminke på enn helt uten. Men såklart, alt med moderasjon... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det verste jeg vet er falske/påtegnede øyenbryn. Fytte katta, makes me sick to my stomach! Sminken bør i det hele tatt være slik at man ikke tenker over det. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det verste jeg vet er falske/påtegnede øyenbryn. Fytte katta, makes me sick to my stomach! Sminken bør i det hele tatt være slik at man ikke tenker over det. 7852031[/snapback] Enig Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Fint med litt sminke på, men de som bruker både foundation, solpudder, rouge, eyeliner, øyenskygge og lipgloss til hverdags ser sjelden bra ut og skjønner ikke at det de prøver å skjule bare fremheves enda mer. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det verste jeg vet er falske/påtegnede øyenbryn. Fytte katta, makes me sick to my stomach! Sminken bør i det hele tatt være slik at man ikke tenker over det. 7852031[/snapback] agree... dæven det er stygt!! damer må for all del bruke sminke. men de må "kunne!" å sminke seg føler jeg... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tjæh, mer skeptisk til gutter meg sminke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå