Gå til innhold

Jenter og sminke!

Gjest medlem-105476

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476

Hva synes dere om jenters bruk av sminke?

Ble bare så utrolig oppmerksom på det etter at en jente i klassen, som tydeligvis bruker tonnevis med sminke til vanlig, troppa opp på skolen uten sminke. Så liksom helt tomt ut i ansiktet hennes!

Har etter det lurt på hvilke jenter som er naturlig pene under sminka og hvilke som ikke er det, sminka blir liksom en maske de bruker for å skjule seg selv.

Hva tenker dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jentene har klint to kilo med brunkrem i trynet ser jeg ingen nytte av. atpåtil sitter i timen og sminker seg er ikke noe bedre. æsj!

De fleste overdriver noe inni H...... er lei alt det med sminke og å være så fisefine. Har selv et godt eksempel på dette i klassen. forferdelig.

Lenke til kommentar
Ble bare så utrolig oppmerksom på det etter at en jente i klassen, som tydeligvis bruker tonnevis med sminke til vanlig, troppa opp på skolen uten sminke. Så liksom helt tomt ut i ansiktet hennes!

7851228[/snapback]

Hvorfor gjorde hun det? Hun må ha guts.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hvorfor gjorde hun det? Hun må ha guts.

7851461[/snapback]

Hehe, ja :p Men det så liksom ut som om det var noe som mangla i ansiktet, eneste jeg kjente hu igjen på til å begynne med var kroppsformen.

Lenke til kommentar

Om man f.eks. har stygge arr i ansiktet og vil dekke over disse for å unngå forstyrrende spørsmål når man skal treffe nye mennesker å slik. Å bruke sminke ellers, stiller jeg meg temmelig uforstående til. :S Jenter sier de synes de selv ser penere ut med sminke og at det gir dem høyere selvtillit. Jeg klarer ikke helt å forstå det, men respekterer om folk ønsker å gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
Det verste jeg vet er falske/påtegnede øyenbryn. Fytte katta, makes me sick to my stomach!

Sminken bør i det hele tatt være slik at man ikke tenker over det.

7852031[/snapback]

agree... dæven det er stygt!!

damer må for all del bruke sminke. men de må "kunne!" å sminke seg føler jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...