Gå til innhold

Strømforsyningen passer bare til pentium 4?


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Fikk et Apevia X-Qpack i posten i dag som jeg skal bruke til pc'en jeg bygger til familien min.

 

Ble utrolig bekymret når det sto ''for pentium 4'' på den medfølgende strømforsyningen!

 

Jeg skal nemlig bygge AM2 oppsett med Athlon 64-FX 4200+

 

Skjønner ikke hvordan en strømforsyning bare kan brukes med en type prosessor :hmm:

 

Noen som kan anbefale en annen strømforsyning fra netshop, hvis den ikke vil fungere?

 

Er et billig system så vil helst ha en billig strømforsyning hvis den ikke passer...

 

Mvh,

Axel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

disse trippel og dobbel greiene dine fikk jeg en liten latter av :D

 

Er vel betalt reklame eller noe sånt og om det ikke skulle funke så er det veldig rart :s

 

Du kna nå iværtfall montere det og teste da det ikke skal ta skade om den ikke starter "fordi det er for" Pentium 4 :lol:

 

Edit: Typo

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
disse trippel og dobbel greiene dine fikk jeg en liten latter av :D

 

Er vel petalt reklame eller noe sånt og om det ikke skulle funke så er det veldig rart :s

 

Du kna nå iværtfall montere det og teste da det ikke skal ta skade om den ikke starter "fordi det er for" Pentium 4 :lol:

7851400[/snapback]

 

ok, takk for raske og utfyllende svar!

 

satser på bare en post denne gangen :p:blush::(

 

Axel

Endret av axelh
Lenke til kommentar
kjøpte samme kabinett selv.. med amd am2 hovedkort, og 3000+ cpu.. funka fint sammen det :)

Grunnen til at det står "for P4" er at det er med den 4 pins kontakten som P4 hovedkortene bruker ;)

7851575[/snapback]

 

takker!

 

nå kan jeg sove godt i natt :D

 

Axel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...