axelh Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Heisann... Fikk et Apevia X-Qpack i posten i dag som jeg skal bruke til pc'en jeg bygger til familien min. Ble utrolig bekymret når det sto ''for pentium 4'' på den medfølgende strømforsyningen! Jeg skal nemlig bygge AM2 oppsett med Athlon 64-FX 4200+ Skjønner ikke hvordan en strømforsyning bare kan brukes med en type prosessor Noen som kan anbefale en annen strømforsyning fra netshop, hvis den ikke vil fungere? Er et billig system så vil helst ha en billig strømforsyning hvis den ikke passer... Mvh, Axel Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Du kan bruked en som fulgte med det er ikke noe problem ! BTW: Du har nok AMD Athlon 62 X2 4200+ og ikke FX Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Du kan bruked en som fulgte med det er ikke noe problem ! BTW: Du har nok AMD Athlon 62 X2 4200+ og ikke FX 7851323[/snapback] x2 ja..hehe merkelig at de skriver pentium 4 da... Tusen takk! Axel Endret 1. februar 2007 av axelh Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) trippel...sorry! shit Endret 1. februar 2007 av axelh Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 dobbelpost...sorry! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) disse trippel og dobbel greiene dine fikk jeg en liten latter av Er vel betalt reklame eller noe sånt og om det ikke skulle funke så er det veldig rart :s Du kna nå iværtfall montere det og teste da det ikke skal ta skade om den ikke starter "fordi det er for" Pentium 4 Edit: Typo Endret 1. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) disse trippel og dobbel greiene dine fikk jeg en liten latter av Er vel petalt reklame eller noe sånt og om det ikke skulle funke så er det veldig rart :s Du kna nå iværtfall montere det og teste da det ikke skal ta skade om den ikke starter "fordi det er for" Pentium 4 7851400[/snapback] ok, takk for raske og utfyllende svar! satser på bare en post denne gangen Axel Endret 1. februar 2007 av axelh Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 kjøpte samme kabinett selv.. med amd am2 hovedkort, og 3000+ cpu.. funka fint sammen det Grunnen til at det står "for P4" er at det er med den 4 pins kontakten som P4 hovedkortene bruker Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 kjøpte samme kabinett selv.. med amd am2 hovedkort, og 3000+ cpu.. funka fint sammen det Grunnen til at det står "for P4" er at det er med den 4 pins kontakten som P4 hovedkortene bruker 7851575[/snapback] takker! nå kan jeg sove godt i natt Axel Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Hmm vet jo hva de mener med P4 for 4-pin CPU Power ... Hadde tråd starter bare sagt det med en gang så Lenke til kommentar
axelh Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Hmm vet jo hva de mener med P4 for 4-pin CPU Power ... Hadde tråd starter bare sagt det med en gang så 7851609[/snapback] my bad...sorry... Axel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå