sexyback Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Heisann. Jeg er som vanlig overnervøs når det gjelder å mistet førerkortet som jeg er så glad jeg har fått. Ikveld kom uhellet mitt, på den isete parkeringsplassen jeg sto parkert å skulle rygge ut ifra, kom jeg i å rygge på en bil. Det ble ingen skader på bilen eller noe man kunne se, jeg var såvidt nær bilen. Men kan man miste førerkortet / eller en prikk i førerkortet på dette her? Jeg snakket med eieren av bilen å hun sa det var greit å var helt normal. Kan man få prikk i førerkortet får å rygge uheldig på noen? Hadde ikke stor fart, hadde normalt lav rygge-fart. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Nei, normalt kan man ikke det. og så lenge ingen av dere har kontaktet politiet så går alt bra. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Ingen kontaktet politi. Var rett å slett uheldig, å vi så på stedet jeg hadde rygget i å vi så ingen skader å hun sa det var greit. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tror ikke du skal bekymre deg jeg Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Nei sikkert ikke, men det er så enkelt å bekymre seg når man har jobbet hardt for å få lappen å man er jo litt nervøs i starten når man har fått den da. Hun var hyggelig å sa det var greit, hun syns jeg var hyggelig som sa ifra. Det var jo ingenting skade. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Noen andre som har vært uheldig å rygge på en bil på parkeringsplass uten at det ble noen skader? Hva skjedde der? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Man er ganske så heldig dersom det ikke blir skade på en av bilene i en slik situasjon. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Men man kan vel ikke miste førerkort pga. å være uheldig å rygge litt på en parkert bil i normalt tilstand? :O Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men man kan vel ikke miste førerkort pga. å være uheldig å rygge litt på en parkert bil i normalt tilstand? :O 7852040[/snapback] tviler sterkt på at man kan gjøre det. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Godt å høre, uansett tok hun dama det med ett smil å hun sa det var helt greit. Men jeg er en overbekymret gutt! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Godt at det ikke ble noen skade. Og det vil ikke få noen etterspill for deg. Så du trenger ikke å uroe deg. Men jeg håper at det ble en tankevekker for deg. Det er jo sånn man ofte lærer. Det var bra at du var ærlig og oppriktig. Det er mange som ikke er det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Man er ganske så heldig dersom det ikke blir skade på en av bilene i en slik situasjon. 7851974[/snapback] Har rygget på mange biler jeg, har bare blitt litt mindre skittent akkurat der på støtfanger/skilt osv. Aldri noen skrammer Jeg og noen kompiser bruker å hilse på hverandre på parkeringsplasser osv, ved å kjøre inni hverandre . Bare sånn småbumping selvfølgelig, men det kjennes jo fordi. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 eneste som kunne ført til innblanding fra politiets side, er om du hadde rygga på (og skadet) noen eller om du hadde stikki av (med skade på den andre bilen, såklart). Man er jo pliktig til å gi fra seg navn og tlf dersom det skulle oppstå en situasjon, selv om det ikke nødvendigvis er noe særlig med skader. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 I dag så jeg en stor lastebil rygga på en liten Golf 1 som stod helt oppi ræva på den. Ble ingen som helst skader på golfen Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 I går så jeg en hjullaster som rygga på en Seat Arosa, DET ble skader det. Håhåhå Jeg "rygga" på en VW Caddy, dvs. jeg trykket clutchen inn, sjekket i handleposen om jeg husket å kjøpe epler og plutselig: "DUNK" Rullet i 0,5 km/t antagelig å traff bilen. 0 skade = 0 bekymring Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har aldri vært borti noe som helst med bilen min, ok kjørte på en tom pappeske som stod inntil murveggen hjemme med vilje for å presse bilen opptil veggen.. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) hvordan blir det når man må "dytte" seg ut av en lukeparkering? Er det kriminelt? Endret 2. februar 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan man få prikk i førerkortet får å rygge uheldig på noen? Hadde ikke stor fart, hadde normalt lav rygge-fart. 7851141[/snapback] Så lenge det bare er et uhell med materielle skader, så er det ingen politisak. Kun en sak mellom deg og motparten, og deres forsikringsselskaper. Nå var du jo i kontakt med motparten, og dere gjorde opp dere imellom. Så du har absolutt ingenting å frykte når det det gjelder førerkortet. Var selv uheldig for litt over et år siden, hvor jeg kjørte i ræva på en annen. Det ble en del materielle skader, inntrykket front, airbager som utløste etc. Siden vi sperret et felt, ringte vi politiet. De spurte om det var personskader? Nei! Da var det ikke politiets jobb. De kom likevel for å dirigere trafikken slik at vi kom oss vekk derfra. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen andre som har vært uheldig å rygge på en bil på parkeringsplass uten at det ble noen skader? Hva skjedde der? 7851937[/snapback] Jeg rygget i en bil en gang, ble ingen skader på den, for den sto i fri uten håndbrekk, så den begynte heller å å trille sakte mot et stup. Var ganske skumle greier, men jeg fikk stoppet den. Mulig det ikke er noen unnskyldning, men det var umulig å se ut bak pga bagasje. Til vanlig pleier jeg å la være å rygge inn i andre. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det hørtes litt skummelt ut ja. Men du ville likevel ikke fått skylden pga at den andre billisten hadde parkert veldig uaksomt. Ikke bare å glemme håndbrekket, men den var heller ikke i gir. Håper han lærte. Du hadde egentlig ingen god unnskyldning nei, men det endte vel godt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå