[email protected] Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, har et Hovedkort: Asus A8N-SLI Premium. Har hatt det i snart 1 og et halvt år nå. Det har funket veldig bra, men for noen dager siden forsvant plutselig lyden. Har vært i BIOS og lydkontrolleren er også aktivert. Har også prøvd å installere driveren omgjenn flere ganger, men ingen hell. Noen som vet hva dette kan skyldes? Takker for svar Mathias Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Står lydkortet som aktivert i enhetsbehandling? Jeg antar du har sjekket høyttalersystem, volum osv i første rekke? Har du et kabinett eller lignende med line out, sjekk at denne sitter skikkelig, ellers kommer det lyd hverken ut bak direkte eller ved sekundært uttak. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har hatt et msi hovedkort der de forsellige tinga på det tok kvelden en etter en.. tilslutt sitter du der med et hovedkort som kun støtter ekserne ekspansjoner som ikke har nettverkskort lydkort eller no sånt.. det kan skje,, du kan få igjen på garantien.. men det er bare mindre stress å kjøpe et nytt lydkort.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Står lydkortet som aktivert i enhetsbehandling? Jeg antar du har sjekket høyttalersystem, volum osv i første rekke? Har du et kabinett eller lignende med line out, sjekk at denne sitter skikkelig, ellers kommer det lyd hverken ut bak direkte eller ved sekundært uttak. 7851439[/snapback] Jeg har sjekket høyttalersystem, volum osv. Jeg tror lydkortet står som aktivert i enhetsbehandling. Det står iallefall "Realtek AC`97 Audio" der. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har hatt et msi hovedkort der de forsellige tinga på det tok kvelden en etter en.. tilslutt sitter du der med et hovedkort som kun støtter ekserne ekspansjoner som ikke har nettverkskort lydkort eller no sånt.. det kan skje,, du kan få igjen på garantien.. men det er bare mindre stress å kjøpe et nytt lydkort.. 7851543[/snapback] Har en mistanke om at lydkortet er defekt ja, Nettverksportene er jo helt ute å kjøre også, tror nok jeg skal snakke med komplett, det er jo tre års garanti på hovedkortet, så regner med å få et nytt et... Lenke til kommentar
jossern Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Tar tak i denne tråden igjen for eg slit med nøyaktig samme problem. Asus A8N-SLI Premium der lyden plutselig forsvant, utan at eg kan forstå kva som kan ha vert grunnen. Har hatt kortet i ca 2 år. Har som matabra sjekka driverar, enhetsbehandling, og høgtalarsystem. Til slutt formaterte eg disken og installerte XP på nytt. Fortsatt ingen lyd. Har du funne noko løysing Matabra? Nokon andre med idear til korleis eg kan løyse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå