Gå til innhold

xbox 360 vs supernintendo


thehazen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, for min del er det åpnet en ny era med onlinespilling gjennom Live. En så oragnisert og integrert mulighet for online er herlig, og det tar helt av med norske venner i GoW :D Syntest det er mulig å få det like moro i dag med slike spill som det var i NES tiden jeg... og i tillegg ser ikke 2007 ut til å bli en nedtur akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det var et bøttelass med drittspill før også, men vi har fortrengt de som var søppel. En annen ting man bør legge i betrakning er det faktum at man hadde lettere for å bli betatt av spill når man var yngre, selv synes jeg dog at Sega MegaDrive var noe av det raffeste som eksisterte i "gamle dager", om man ser bortifra PC da. ;)

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Nå har jeg knapt spilt Xbox360. Så jeg kan bastant konkludere med at Snes er totalt overlegen. ;)

 

SNES er egentlig den konsollen som står mitt hjerte nærmest. Det var den som for alvor fikk meg til å seriøst interessere meg for spill, tilbrakte flere hundre timer foran mitt Amerikansk-importerte FFVI. Spillbiblioteket generelt er superbt.

7853003[/snapback]

 

Kan vel bare si meg enig her. Bortsett fra at PS1 har like høy status som Snes i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...