thehazen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 seriøst, fortid eller nåtid? hva var best? Lenke til kommentar
freke Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det var alltid bedre før. Sånn har det alltid vært. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 ah yes, jeg er så enig. jeg elsker fortsatt mine maskiner og spill, gamle som nye. men det var noe med den gode varme følelsen altså. Vi som er litt eldre enn 14 kikker tilbake i denne tråden. og husker...."the good times". hadde ikke internett engang. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Å de gode, gamle tidene. Når jeg kjedet meg, dro jeg enten fram Sega'n og spilte Sonic, eller spilte Super Mario på min trofaste NES (som virker finfint den dag i dag ). Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er jo faktisk ingenting som overgår SNES da.. Så lenge du er litt eldre enn 14 år som thehazen så fint sier.. Selv om man kanskje ikke kan spille det for alltid lengre.. Men, en time nå å da er herlig! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ihvertfall 360 ......emnetittelen fikk meg til og tro at det var noen som hadde mistet forstanden Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg er 14 år, men jeg elsker SNES likevel, sikkert den koseligste spillemaskinen noen sinne ,men det har vel noe med at når jeg var 5-6år gammel hadde vi SNES Gleder meg til jeg får meg Wii og kan laste ned kongespillet Super Mario Allstars. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Første pc/konsoll jeg hadde var atari XE. Hadde flight simulator 2 til den! Fulgte med kart over noen deler av usa og en stor detaljert håndbok. Ganske bra til å være så gammelt. Men grafikken var trasi 4-5 farger Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, for min del er det åpnet en ny era med onlinespilling gjennom Live. En så oragnisert og integrert mulighet for online er herlig, og det tar helt av med norske venner i GoW Syntest det er mulig å få det like moro i dag med slike spill som det var i NES tiden jeg... og i tillegg ser ikke 2007 ut til å bli en nedtur akkurat. Lenke til kommentar
schism Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Faktisk er Xbox 360 den første maskinen som får fram den samme spillegleden jeg hadde som på snes`n. Så klart ikke på samme måten, men den samme glden av å spille er der Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Det handler ikke om og sette de ved siden av hverandre I DAG. men om hvordan det føltes da og hvordan det føles nå. for meg så har spill nesten blitt som junkfood. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Pøh NES slår alt 7851290[/snapback] Føler faktisk at SNES tar NES.. Selv om NES også har en svært spesiell plass i hjerterota.. men, SNES var på mange måter det nye tøffe som hadde kommet.. og, som var helt rått liksom! Men, skjønner godt hvor utsagnet kommer fra! Lenke til kommentar
virulence Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 SNES er egentlig den konsollen som står mitt hjerte nærmest. Det var den som for alvor fikk meg til å seriøst interessere meg for spill, tilbrakte flere hundre timer foran mitt Amerikansk-importerte FFVI. Spillbiblioteket generelt er superbt. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 NES > SNES/360/PS3/Wii/Mega Drive/PSX/PS2/Xbox/Dreamcast/N64/<Insert Console Here> NES hadde en sjarm ingen har klart å duplikere! Den dobble Duck Hunt & Super Mario cartridgen var hellig! Super Mario 3 er tidenes beste spill, uansett år & plattform! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Det var et bøttelass med drittspill før også, men vi har fortrengt de som var søppel. En annen ting man bør legge i betrakning er det faktum at man hadde lettere for å bli betatt av spill når man var yngre, selv synes jeg dog at Sega MegaDrive var noe av det raffeste som eksisterte i "gamle dager", om man ser bortifra PC da. Endret 2. februar 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå har jeg knapt spilt Xbox360. Så jeg kan bastant konkludere med at Snes er totalt overlegen. SNES er egentlig den konsollen som står mitt hjerte nærmest. Det var den som for alvor fikk meg til å seriøst interessere meg for spill, tilbrakte flere hundre timer foran mitt Amerikansk-importerte FFVI. Spillbiblioteket generelt er superbt. 7853003[/snapback] Kan vel bare si meg enig her. Bortsett fra at PS1 har like høy status som Snes i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå