OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei, jeg har et Canon 350 D når jeg tar forholdvis mørke bilder (kommer også på lysere bilder enn vist på bildet under) kommer det røde og blå pixler til syne på bildene, når jeg har lastet dem inn på pcen. er det noe feil med kamera som har med garantien å gjøre? http://i56.photobucket.com/albums/g178/twi...non350D2023.jpg det synes MYE bedre når bildet er fullsize, ser de nesten ikke nå :S har hatt problemer med det før, da det ikke ville koble seg til pcen, og det endte med at hovedkortet i kameraet måtte byttes. Endret 1. februar 2007 av twintip Lenke til kommentar
pederk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ouch. Jeg hadde garantert klaget. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette er HELT normalt. Kalles Hotpixels, og det skjer når man har lang eksponeringstid på , fordi enkelte pixler brenner bare ut. Er ofte de samme pixlene også. Det skjer fordi de blir utsatt for lys over en lengre periode. Gjør ingenting, lett å fikse i et redigeringsprogram, som feks Photoshop. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ganske normalt, anbefaler deg å slå på støyreduksjon ved lang lukkertid (hvis kamera har det) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ganske normalt, anbefaler deg å slå på støyreduksjon ved lang lukkertid (hvis kamera har det) 7853571[/snapback] Denne annbefaler jeg at alltid er av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå