Gjest Helpme Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Okey, dette her er litt av et dilemma. Er ei jente jeg liker godt. Tingen er at vi begge jobber sammen, kjenner henne nesten ikke, men snakker når jeg får muligheten, noe særlig desperat er jeg ikke etter henne, men jeg vil fortsatt søke litt råd her før jeg gjør noe. Hun er veldig rolig, disiplinert og generelt ikke så utrolig sosial, eller hun svarer jo og stiller spørsmål selv i ny og ne, men hun er ikke den som åpner en samtale, litt sjenert er hun nok. Det som jeg har merka, er at hun kaster mange blikk over på meg når hun tror jeg minst forventer det, jeg legger merke til alt så å si, fordi jeg ser på henne en del jeg og. Når jeg spør henne noe, som er relatert til jobben f.eks, begynner hun plutselig å smile fra øre til øre. Hun har ved en anledning innledet en samtale med meg mens jeg skulle ta lunch, og snakket om noe totalt usaklig (skal ikke gå inn på hva, men det hørtes hvertfall ut som noe hun bare tok ut av det blå bare for å holde en samtale med meg). Men samtidig har jeg merket at en gang jeg begynte å snakke med henne, så ignorerte hun meg på en måte, sånt gjør meg forvirret... Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre, skal jeg be henne ut eller skal jeg vente litt og se om jeg kanskje burde drite i det hele? Jeg trenger råd og tips til hva jeg kan gjøre med denne saken, for jeg kan ikke bare gå til henne og begynne å spørre om hun liker meg osv, det funker ikke så bra akkurat her. Noen bra måter å invitere henne ut? Forslag til hva jeg bør si og på hvilken måte bør jeg oppføre meg rundt henne? Hva bør jeg eventuelt ikke gjøre? På forhånd takk! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hva med å spørre om hun vil bli med å spise lunch i arbeidstiden? Blir ikke så "ekstremt", men er alikevel noe.. Noe mer kan ihvertfall ikke jeg hjelpe deg med. Er kjemien der går praten av seg selv, som oftest. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Finnes utrolig masse bra damer der ute, ikke rot med noen fra jobben. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Spør om hun blir med å på lunch et sted som nevnt før. Spør henne om hva hun driver på med i fritida. Hvis det er noe du kan fatte interesse av, gogo snakk! Ellers bare snakk om alt og ingenting. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Den meste måten å spørre noen om slikt på (IMO) er: "Kunne du tenke deg å....." På den måten spør du ikke bare om de vil ta lunch den ene dagen (kan jo være det ikke passer osv), men spør også indirekte om hun liker deg. Det høres jo ut som hun er vennlig innstilt overfor deg da. Lunch er en fin ting, eller andre ting dere kanskje har til felles. Det gjelder å finne et sted hvor begge er komfortable. EDIT: det at du ble "ignorert" en gang, trenger ikke bety noenting. Det kan være hun gikk i egne tanker, hold på å konsentrere seg om noe annet, eller hadde en dårlig dag? Det hender alle. Endret 1. februar 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå