Lakus Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Som topic sier ville jeg gjerne hatt en signatur som har med Gears og War å gjøre. Selv er jeg altfor dårlig til og gjøre noe, derfor jeg spør her. Det må stå "Lakuspakus" i hvit font, med ett bilde av Dom, som er en karakter i Gears of War. Hadde vært kos om noen hadde giddi Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Tror ett mer spesifikt navn på "Dom" er "Dominic Santiago", ifølge wikipedia. Jeg kommer til å prøve å gjøre det, men kan hende noen er rasker eller bedre enn meg.. Edit: Fannt ingen renders av Dom på nettet, så driver å rendrerer en nå... Dette bildet burde vel duge? Jeg er allerede på hodet i skrivende stund så... (Driver altså fortsatt bare å kutter det ut.) Edit2: Ferdig! Og slik vart den: http://i5.tinypic.com/2d797gw.png der har du linken din. Endret 2. februar 2007 av Bendikto Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Tror ett mer spesifikt navn på "Dom" er "Dominic Santiago" Jepp, men tenkte at det ikek var så viktig i denne sammenhengen Men du har så absolutt rett, og må si det at jeg er overasket over at folk i det hele tatt gidder og lage slikt for andre... Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det her ble veldig lite kult.. men poster likevel.. en stor og en liten! :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Nå gjorde dere det vanskelig for meg her Hvilken skal jeg velge? Hmmmmmmmmmm, uansett tusen takk til begge Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå gjorde dere det vanskelig for meg her Hvilken skal jeg velge? Hmmmmmmmmmm, uansett tusen takk til begge 7858371[/snapback] hva skal de brukes til? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 hva skal de brukes til? Det får du se. MWUAHHAHAHA Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 hva skal de brukes til? Det får du se. MWUAHHAHAHA 7858882[/snapback] nå er jeg spent:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå