Gå til innhold

hvilke DMX controller skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

MClubSMSprodpage.jpg

Etter en noe spessiell demontering fra et noe spessielt lokale sitter jeg igjen med noen spessielle lyskilder som trenger en DMX512 styringsenhet.

Trafoene er av denne typen:

Tryka Modulation Driver TC-CD36

lyskilder:

Tryka Strip Module System RGB TEW-RGB600

Mange spennende muligheter med dette oppsettet men jeg trenger altså en styringsenhet.. Det er mange enheter som gjør nytten her men de fleste er laget for å passe i 19" rack. finnes det noen konrtollere til en grei pris som kan styre lysene mine?

IDSWallDMX.jpg

Tryka sin egne kontroller gjør vel jobben, samtidig som den tømmer kontoen min for penger:) men liten og grei er den. det jeg håper å slippe å ha i stuen er en slik en:

Stage%20Setter%208.jpg

Noen som har forslag til styringsenhet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for link. så ut som en veldig grei boks der der. likte spessielt at den har IR mottaker. Jeg får låne meg en rimelig DMX kontroller for å se hva jeg egentlig trenger. det viktigste for meg er å kunne kontrollere rød, grønn og blå helt individuelt fra 0 til 100% lysstyrke. Jeg må også kunne lagre noen oppsett slik at jeg slipper å stille inn fargene før jeg sitter meg ned i godstolen:) og det er egentlig alt jeg trenger. trenger ikke støtte for røykmaskin, strobe eller motorstyrte lys. den jeg får låne har innebygget mic slik at lyset kan styres av musikken, men det er jo ikke nødvendig. jeg skal ikke ha noen nattklubb i stuen, bare litt fancy lys. litt gale å ikke kunne bruke lys til en verdi av over 20 000,- ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...