Roadmaster Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Noen vet med sikkerhet hvilken firewirekabel som trengs til Panasonic GS 180? Inn på pc`en (som jeg skal låne) er det visstnok 4-pins, men hva er det som trengs UT fra kameraet? HASTER!!! Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil nesten tro det er 4-pins ut fra kameraet også. Tror det er mest vanlig... Lenke til kommentar
Roadmaster Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil nesten tro det er 4-pins ut fra kameraet også. Tror det er mest vanlig... 7850684[/snapback] Noen som vet helt sikkert??? Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Her er PV-GS180 (ifølge navnet på bildet): Tror det er DV-utgangen du ser der (4-pins) Endret 1. februar 2007 av morra Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 NV-GS180. Og ja, det bruker 4-pins firewire-utgang. Det kan også overføre via USB hvis det gjør det enklere for deg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Den amerikanske versjonen heiter PV-GS180, so det må ikkje vere feil. Overføring via USB er som sagt mogeleg, men firewire er eit betre alternativ. Alle DV-kamera har 4-pins-firewire. Lenke til kommentar
Roadmaster Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Takker så mye! Vet at jeg USB-muligheten også, men ryktene tyder vel på at det ikke er beste løsning. Et tilleggsspørsmål; Finnes det nettsteder hvor går an å laste ned gratis musikk for å legge inn i MotionDV for redigering? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Mellom anna http://www.freeplaymusic.com/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå