hitokiri Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Visste du at Apple søkte om patent på en mobiltelefon allerede i 1982? Les mer Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ahahah!! :!: Jeg ler og ler! :!: Skulle ønske de hadde gjennomført prosjektet, det hadde vært utrolig kult å ha! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Haha. Det er kanskje den mest harry telefonen jeg har sett. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Den skulle virkelig ha blitt produsert! Hadde vert gøy og ha! Men, hva søkte de egentlig pantent på? For det var vell ikke navnet 'iPhone'? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Den gikk kanskje undernavnet nanophone! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det var eple sitt det Mere tro på den der enn den nye Tror ikke de søkte på iphone nei... hadde de det måtte de ha fått avslag, for cisco fikk rettighetene en del år senere Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 må ha vert det fetste designet på den tida! :!: forresten, hvis du kjører E18 retning larvik, vil du finne interresang bygning på høyre side like forbi skeidar på nesbru. den er svart med diverse reklame, og på den står det nettop iphone. kommer kanskje til å ta ett bilde og laste opp, hvis ikke noen andre har det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 må ha vert det fetste designet på den tida! :!: forresten, hvis du kjører E18 retning larvik, vil du finne interresang bygning på høyre side like forbi skeidar på nesbru. den er svart med diverse reklame, og på den står det nettop iphone. kommer kanskje til å ta ett bilde og laste opp, hvis ikke noen andre har det. 7853902[/snapback] Jeg vet om det der Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Ja, ja, slik var telefonene på den tiden! Hvor stor var den egentlig? Plass i ryggsekken? Skulle jo virkelig produsert den og da! He he! Endret 4. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg