TomJ Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Husker jeg kjøpte Soldier for en veldig god stund tilbake.. Goddamn det var et bortkastet kjøp.. Endret 13. september 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 The New World (Skal altså gi den en ny sjangse snart) Har også anskaffet denne og så vel bortimot en halvtime...men så orket jeg ikke mere. Har ikke tenkt å gi den ny sjanse, den skal bort fra min samling. Skikkelig drepende kjedelig...til tross for at den så kul ut på coveret.. 9473269[/snapback] Unskyld meg, men hva var det egentlig dere forventet av denne dramafilmen? Filmen er ikke noe à la 2 Fast 2 Furious, og prøver verken å være det eller å fremstille seg som det. 9473370[/snapback] Forventet ikke noe 2f2f(Hater den type film) men etter og ha sett mange filmer i den sjangeren forventet jeg mer action men det er jo døds lenge siden jeg har sett den og Cristian Bale burde hatt bedre rolle og det er en del hakk på plata så det er ikke sikkert at den virker pga dumme pappa. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har alt for mange drittfilmer i samlingen som jeg ikke har sett engang Jeg ser på coveret at de suger og nekter å se dem. De jeg kommer på i farten er; Life Socks(finner den ikke på IMDB engang ) og White Ghost Men etter å ha lest litt om White Ghost nå så tror jeg faktisk jeg skal ta motet til meg å se den en gang jeg kjeder meg helt grusomt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har alt for mange drittfilmer i samlingen som jeg ikke har sett engang Jeg ser på coveret at de suger og nekter å se dem.De jeg kommer på i farten er; Life Socks(finner den ikke på IMDB engang ) og White Ghost Men etter å ha lest litt om White Ghost nå så tror jeg faktisk jeg skal ta motet til meg å se den en gang jeg kjeder meg helt grusomt... 9514110[/snapback] Life Socks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå