Gå til innhold

Hvilke filmkjøp angrer dere på?

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

The New World (Skal altså gi den en ny sjangse snart)

Har også anskaffet denne og så vel bortimot en halvtime...men så orket jeg ikke mere. Har ikke tenkt å gi den ny sjanse, den skal bort fra min samling.

Skikkelig drepende kjedelig...til tross for at den så kul ut på coveret..

9473269[/snapback]

Unskyld meg, men hva var det egentlig dere forventet av denne dramafilmen? Filmen er ikke noe à la 2 Fast 2 Furious, og prøver verken å være det eller å fremstille seg som det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Angrer egentlig ingen kjøp, men jeg angrer på at jeg brukte en hel DVD plate på å brenne "The Dictator". (Gammel Chaplin-film, for de som lurer).

Lenke til kommentar

Jeg har ca. 250 DVD er, og rundt 10-11 sesonger.

Jeg vil si at jeg angrer på en del filmkjøp ja.

Men det jeg angrer mest på, må være en film ved navn "Silent Hill".

Men eneste grunnen til at jeg angrer er at jeg ikke har spilt spilla, så jeg fatta liksom ikke den filmen helt for å si det sånt.

Men ellers er det vell er det ikke noen jeg angrer på, men det merkes jo noen plasser at jeg er/har vært ganske så ung også da.

Har filmer som : Agent Cody Banks, og da tenker man litt ^^

Lenke til kommentar

Simpsons sesong 1:

Men vent litt, la meg forklare! Simpsons er en helt grei serie, men for det første så er jeg ikke så voldsomt begeistret for de første sesongene og for det andre så har jeg ikke for vane å se tv-serier på dvd. Tv-serier ser jeg stort sett på datamaskinen såfremt de ikke går på tv og dermed har den boksen bare samlet støv.

South Park sesong 1-4:

Blir vel i grunn samme forklaring som Simpsons sesong 1.

Syv Sverd:

En kompis av meg roste denne filmen opp i skyene og dermed kjøpte jeg filmen fort som fy. Kan ikke huske sist 147min føltes så lenge, utrolig kjedelig film spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...