E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Babel er jo er mesterverk! Gi den en ny sjanse. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den er drit kjedelig, men kanskje interesant for mange. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 "Blade" .. gruusj.. for noe dritt også, da Søstra mi brukte 150 spenn på greace2 .. MED NORSK TALE Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) greace2 .. MED NORSK TALE 9467386[/snapback] WTF?!? Angrer selv på å ha kjøpt The Grudge, dårlig film som kun fikk meg til å ønske at jeg ikke hadde sett den Endret 10. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) greace2 .. MED NORSK TALE http://www.imdb.com/title/tt0084021/ Endret 10. september 2007 av Metaby Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 http://www.imdb.com/title/tt0084021/ 9467532[/snapback] Vet jo hvilken film det er, den er veldig dårlig, kan ikke tenke meg hvem som faktisk _vil_ se denne filmen med norsk språk.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 The Abyss 9468176[/snapback] Tror det er ganske mange som er uenige i deg her.. Personlig synes jeg Abyss er et av de beste undervannsdramaene som er produsert. Hva var det med filmen som gjorde at du angret på dette kjøpet?? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Uff, Denne lista kan bli lang så jeg tar bare noen: Earthsea xXx(Trippel X) The New World (Skal altså gi den en ny sjangse snart) The Medallion The Last Ride Timeline Twin Dragons( "You me and im you" "No im you and you me" i rundt en og en halv time) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Presterte å kjøpe Night On Earth to ganger i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 The New World (Skal altså gi den en ny sjangse snart) Har også anskaffet denne og så vel bortimot en halvtime...men så orket jeg ikke mere. Har ikke tenkt å gi den ny sjanse, den skal bort fra min samling. Skikkelig drepende kjedelig...til tross for at den så kul ut på coveret.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 The New World (Skal altså gi den en ny sjangse snart) Har også anskaffet denne og så vel bortimot en halvtime...men så orket jeg ikke mere. Har ikke tenkt å gi den ny sjanse, den skal bort fra min samling. Skikkelig drepende kjedelig...til tross for at den så kul ut på coveret.. 9473269[/snapback] Unskyld meg, men hva var det egentlig dere forventet av denne dramafilmen? Filmen er ikke noe à la 2 Fast 2 Furious, og prøver verken å være det eller å fremstille seg som det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Angrer egentlig ingen kjøp, men jeg angrer på at jeg brukte en hel DVD plate på å brenne "The Dictator". (Gammel Chaplin-film, for de som lurer). Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Guest House Paradiso Rik Mayall og Adrian Edmondson har vært med på mye morsomt på tv (Bottom og The Young Ones), men denne filmen var bare kjip. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) På engelsk heter filmen So Close(japansk eller kinesisk, husser ikke helt hvor den var fra)... Vet ikke hvorfor jeg egentlig kjøpte den. Skvip! Endret 11. september 2007 av curly4ever Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Alien Nation og Hamburger Hill bortkastede penger Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har ca. 250 DVD er, og rundt 10-11 sesonger. Jeg vil si at jeg angrer på en del filmkjøp ja. Men det jeg angrer mest på, må være en film ved navn "Silent Hill". Men eneste grunnen til at jeg angrer er at jeg ikke har spilt spilla, så jeg fatta liksom ikke den filmen helt for å si det sånt. Men ellers er det vell er det ikke noen jeg angrer på, men det merkes jo noen plasser at jeg er/har vært ganske så ung også da. Har filmer som : Agent Cody Banks, og da tenker man litt ^^ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De gamle PLanet of the Apes filmene syns jeg er bra, men den nyinnspillingen av den første filmen var rett og slett bare noe tull. Den har jeg vurdert å kjøpe! Best å holde seg unna? 9465909[/snapback] Nyinnspillingen var bare teit, rett og slett. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Gudfaren III Ringenes Herre I Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Simpsons sesong 1: Men vent litt, la meg forklare! Simpsons er en helt grei serie, men for det første så er jeg ikke så voldsomt begeistret for de første sesongene og for det andre så har jeg ikke for vane å se tv-serier på dvd. Tv-serier ser jeg stort sett på datamaskinen såfremt de ikke går på tv og dermed har den boksen bare samlet støv. South Park sesong 1-4: Blir vel i grunn samme forklaring som Simpsons sesong 1. Syv Sverd: En kompis av meg roste denne filmen opp i skyene og dermed kjøpte jeg filmen fort som fy. Kan ikke huske sist 147min føltes så lenge, utrolig kjedelig film spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå