dimiles Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Basic. Skuffende at en film med Travolta og Samuel L. Jackson kan bli så dårlig. Iallefall når det er regissøren fra Die Hard som har lagd den. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Behind Enemy Lines 2,Dungenos and Dragons!, 7869234[/snapback] Behind enemy lines syns jeg faktisk er bedre enn 1`rn Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 The Misfit Brigade 7870621[/snapback] Den er jo herlig Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Angrer ikke på noen av filmene mine så langt.. Alle filmene er kjøpt med god tro om at de var bra (sier jeg vertfall til meg selv) Men Mulan II kunne jeg vært foruten. Ski School 2 var også elendig.. Sniper: 23 Days of Fear in Washington DC, sier seg selv.. Torque Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Travellers guide Guide to the galaxy. Virker som en elsk eller hat film, jeg endte på sistnevnte, 169,-. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eraserhead og Chihiro og heksene. Det finnes ingen sikre filmer, uansett hvor mange som anbefaler den så kan man likevel hate den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) -The Texas Chainsaw Massacre (remake) -Marines -The lost Battalion -Saints and Soldiers -Bride of Chucky -Friday 13th 1-8 -Halloween H20 -Halloween Resurrection Ble en del penger. Endret 5. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 - Trucks - Death Train Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg angrer på at jeg kjøpte Dracula 3000! Det er noe av det dårligste jeg har sett! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har kjøpt veldig mange dårlige filmer opp gjennom årene, men heldigvis blir jeg kvitt de så fort som mulig. Jeg HATER å ha dårlige filmer stående i filmsamlingen min og selger de umiddelbart på Qxl...selv om det er lite penger å få for de. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den het 'Criminal.'. En drittfilm som har ligget på skrivebordet i månedsvis. Når jeg kastet den i søpla tok noen i familien den opp igjen og la den på skrivebordet mitt igjen. Det endte med at jeg fikk faren min til å legge den i postboksen til en tilfeldig på hans jobb. Minn meg på å ikke kjøpe filmer på Rema 1000 igjen. 7850865[/snapback] Jeg kjøpte også Criminal og ble heller skuffet, men ikke så mye at jeg kastet den vekk. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 The opposite of sex og 100 women Nei å kjøpe filmer man ikke har sett, er ikke det lureste man gjør i hvertfall. 100 women kjøpte jeg siden 100 girls var jo uber artig, så at nr.2 skulle være så ekstremt mye dårligere gikk det ikke ann å tro. The O....... kjøpte jeg p.g.a tittel....det var jo JÆV**** lurt i grunn, etter og hatt den på hylla i 2 år uten og ha greid å se hele filmen gikk den i søpla Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 En slik tråd som dette trengte vi: Slither Insomnia Land of the Dead Five Fingers Chaos Copland THX 1138 (!) Hollow Man II The Brothers Grimm Ripley's Game Er en del crap på denne listå, ja. Om noen vil kjøpes er det bare til å sende PM Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hollow Man 2 er en knallkalkun. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Stealth og nyinnspillingen av den første Planet of the Apes filmen. De gamle PLanet of the Apes filmene syns jeg er bra, men den nyinnspillingen av den første filmen var rett og slett bare noe tull. Stealth syntes jeg heller ikke noe særlig om, ble bare for dumt. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 De gamle PLanet of the Apes filmene syns jeg er bra, men den nyinnspillingen av den første filmen var rett og slett bare noe tull. Den har jeg vurdert å kjøpe! Best å holde seg unna? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 love potion nr9 angrer jeg på..for no skvip.godt jeg ikke ga mer enn 49 for den. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå har jeg virkelig leita gjennom hodet, og jeg kan strengt tatt ikke komme på en eneste film jeg har angra på å ha kjøpt. Eneste er vel no Backstreet Boys jeg gav nærmere 200kr for på barneskolen en gang(hva faen tenkte jeg på?), men det er da strengt tatt ikke en film. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Angrer ikke på noen spesielle filmkjøp, men husker jeg bytta Batman Begins mot Danny The Dog For ca 1 år siden. For en møkkafilm det var, hva faen tenkte jeg? Ga den bort som julegave. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) "Babel" og "Den siste keiseren". har ikke gidda å sett hele en gang. Det var noe av de mest kjedeleigste filmene jeg noen gang har sett! EDIT: Glemte "Dude where`s my car! Den er rett å slett bare dum! Endret 10. september 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå