H.M.Kongen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Love potion number 9 og Broken flowers..For no søppel. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dere kan alle ta dere en bolle: Miss Undercover I win! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dere kan alle ta dere en bolle: Miss Undercover I win! 7868566[/snapback] Du vinner ikke på walkover enda, den inneholder bare Sandra Bullock. Finner vi noen med "Two weeks notice", med BÅDE Bullock og Hugh Grant i, må du finne deg i en andreplass Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har første plassen nå Blue jean cop Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg tror det dårligste kjøpet mitt må være The Longest Weekend. Den er så elendig at jeg ikke så slutten før 3 uker etter jeg hadde sett begynnelsen. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det The long weekend med Chris Klein du mener?den var jo råfestlig spør du meg..men det gjorde du kanskje ikke. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) The Tall guy Endret 4. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Monty Python Movie Box Set (5 Discs) Mange av vennene mine påstod at dette var de morsomste filmene på jord, noe som ikke var tilfellet. Heldigvis kostet den ikke mer enn £13.99 på et eller annet tilbud. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det ble et par "3 for 200" kjøp for noen år siden da det var billig. Var ofte en film jeg hadde lyst på, så tok eg bare med et par drittfilmer i tillegg. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Girl with a Pearl Earring ligger vel også høyt på listen over filmkjøp som overhodet ikke falt i smak. Ble kjøpt mest pga Scarlett Johansson, men har hun egentlig gjort noe bra utenom "Lost in Translation"? Endret 4. februar 2007 av JacEr Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Trippel X med Vin Diesel! Makan til kjedlig film! Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Girl with a Pearl Earring ligger vel også høyt på listen over filmkjøp som overhodet ikke falt i smak. Ble kjøpt mest pga Scarlett Johansson, men har hun egentlig gjort noe bra utenom "Lost in Translation"? 7868958[/snapback] The Island \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Scarlett spilte da i Match Point. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det må bli Ticker med bla Steven Seagal. Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den første Dvd'en jeg kjøpte, US:Navy Seal, kosta 29 kr ellerno, sugde så hardt... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Scarlett spilte da i Match Point. 7869064[/snapback] Men var den så bra? "Match Point", "Scoop", "The Island" og "The Black Dahlia" er filmer jeg regner som midt på treet, ihvertfall i forhold til det jeg har forventet av henne etter "LiT". En bitteliten rolle i "The Prestige" (hvor hun var helt OK) er ikke nok, jeg håper jenta foretar bedre filmvalg i fremtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg likte Match Point, jeg. Men det er fordi jeg har lært meg å forvente lite av Allen-filmer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Behind Enemy Lines 2, Dungenos and Dragons!, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå