Whoopy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Joda, lærern sa at det var sånn det var med drivhus-effekten Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Joda, lærern sa at det var sånn det var med drivhus-effekten 7850733[/snapback] http://no.wikipedia.org/wiki/Drivhuseffekten Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, siden FN mener på at det må gjøres endringer snarest, hva med å bombe ned New York som er den største søppelbomba her i verden? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har blitt feilinformert! Visste det var noe rart med lærern: "Og drivhus-effekten kommer av at alle drivhusa holder varmen inne i seg selv" det var noe sånt han sa, helt sant! Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, siden FN mener på at det må gjøres endringer snarest, hva med å bombe ned New York som er den største søppelbomba her i verden? 7850759[/snapback] Vi bomber hele Amerika! Da trenger vi ikke å bekymre oss for drivhusa lenger Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Mitt bidrag var å skru ned ovnen 5 grader Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, siden FN mener på at det må gjøres endringer snarest, hva med å bombe ned New York som er den største søppelbomba her i verden? 7850759[/snapback] Jeg voter Afrika og Asia. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 kan vi ikke bare vente til den 3.(eller var det 2.?) istiden kommer så vil problemet løse seg selv! Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje ikke den kommer hvis ikke vi ødelegger alle drivhus! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Kanskje ikke den kommer hvis ikke vi ødelegger alle drivhus! 7851131[/snapback] Jada, den var ekstrem morsom. Faktisk så morsom at den burde ligge i gullkorn-forumet. eller kanskje ikke? Endret 1. februar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje ikke den kommer hvis ikke vi ødelegger alle drivhus! 7851131[/snapback] Jada, den var ekstrem morsom. Faktisk så morsom at den burde ligge i gullkorn-forumet. eller kanskje ikke? 7851166[/snapback] mensen eller ? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hmm,var dette som skjedde da alt lys ble borte på jobben.. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jasså? slå av masse lys for noen mintter?....sprøtt. Håper folka fra frankrike oppnådde noe da. *klapper i hendene* Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hahaha, ja det kan hende. Ihvertfall så merket jeg ikke noe her. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Det hadde blitt overbelastning delux om 1% av verdensbefolkning hadde skrudd av strømmen og på samtidig. Endret 1. februar 2007 av Chakl Lenke til kommentar
Benris Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg slo av webcamet mitt Men litt Off-Topic: Hvorfor kan vi ikke bare ødelegge absolutt ALLE drivhusa i hele verden så kanskje vi slipper drivhus-effekten! Og alle biler bare blir slengt på dynga! 7850666[/snapback] Eller bedre.. Vi bare åpner døren Så slipper vi all den globale oppvarmingen ut.. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Joda, lærern sa at det var sånn det var med drivhus-effekten 7850733[/snapback] Jeg hadde en prøve om Drivhus-effekten i tider jeg ikke følgte med på skolen... Jeg svarte at drivhus-effekten var en effekt som kom fra drivhuset og skadet miljøet :!: Jeg vet ennå ikke hva drivhus-effekten er, går 1 vgs.. Angrer litt på at jeg ikke følgte med Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Drivhuseffekten går ut på at vi tar imot meir varme frå sola enn vi slepp ut igjen i verdsrommet. Dette er naudsynt for at vi skal kunne leve her. Men ei forsterka drivhuseffekt aukar temperaturen på jorda, noko som kan gi alvorlege konsekvensar og kjedereaksjonar. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Joda, lærern sa at det var sånn det var med drivhus-effekten 7850733[/snapback] Jeg hadde en prøve om Drivhus-effekten i tider jeg ikke følgte med på skolen... Jeg svarte at drivhus-effekten var en effekt som kom fra drivhuset og skadet miljøet :!: Jeg vet ennå ikke hva drivhus-effekten er, går 1 vgs.. Angrer litt på at jeg ikke følgte med 7855557[/snapback] Foreslrå du ser denne filmen så skjønner du litt mer. Om du kan engelsk da, eller fulte du ikke med da heller ? http://www.youtube.com/watch?v=2Fcezh2-jO8 Endret 2. februar 2007 av Vaktmestern Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Vaktmesteren: Hvilken film snakker du om? Edit: Og jeg kan engelsk Endret 2. februar 2007 av -Petter- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå