Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hvis noen kunne ha laget en logo til meg hadde det hvert utrolig fint. Vil gjerne at det skal stå ''Killers Of Europe'' eller ''KOE'' -MathiasF Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ikke mer info enn det altså? Regner med det er i sammenheng med et spill, hvilket spill hadde da vært greit å vite? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Counter strike 1.6 ^^ Altså det er en clan. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja, tenkte meg det.. Eller iaff at det var CS, ikke spesifikt på 1.6! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Mhm, men noen gidder eller har tid til dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg sitter å prøver.. men du må ha litt tålmodighet da.. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Åja, tusen takk Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Aner ikke om det her falt i smak jeg men.. fant liksom ikke på noe særlig.. så det ble ikke bra.. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Oi, se der du! Kjempe bra Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Aner ikke om det her falt i smak jeg men.. fant liksom ikke på noe særlig.. så det ble ikke bra.. 7851031[/snapback] Logoen sier jo at klanen suger i å skyte. De har en accuracy på omlag 50% på stillestående blink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå