Insanity Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you. To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button. Dette begynte plutselig å komme opp når jeg trykker back i IE. Hvordan kan jeg fjerne det, og tvinge IE til å gå tilbake på siden før uansett? Det funka før, fatter ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
oltis Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kommer ofte dersom du går fra beskyttet område og oppdaterer dette med nettleseren. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Men det er slik på sider som jeg vet det ikke var sånn før på. Blant annet her på forumet. Hvis jeg tar et søk, og går inn på noe jeg finner, så kan jeg ikke trykke back for å komme tilbake til søket. Da får jeg opp denne meldingen og ¨må søke på nytt. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Installert servicepack eller oppgradert noko? Kunne kankje funke å stille på tryggleiksnivået under Tools->Internet options->Security. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Dette er snakk om sider med forms, går jeg ut fra? Trykk F5, så får du i alle fall siden tilbake. Har vært borti noe lignende, men jeg har ikke noe fornuftig svar på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå