Gå til innhold

unidentified program wants access to your computer

Anbefalte innlegg

Har nettop installert Windows Vista (fikk det gratis fra msdn). Hver gang jeg skal spille f.eks Battlefield 2 popper det opp "unidentified program wants access to your computer" er det en måte man kan si til Vista "Ja jeg vet hva det er ikke mas mer om det" Er faen så irriterende :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettop installert Windows Vista (fikk det gratis fra msdn). Hver gang jeg skal spille f.eks Battlefield 2 popper det opp "unidentified program wants access to your computer" er det en måte man kan si til Vista "Ja jeg vet hva det er ikke mas mer om det" Er faen så irriterende :nei:

7850209[/snapback]

Hvis du går i kontrollpanelet under brukere, tror jeg du vil finne en "hake" du skal fjerne for programkontroll. Med forbehold at jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Nei det er den idiotiske "User Account Control" som driver å maser. Men er ikke det som er det største problemet. Spill hvor jeg hadde en fin FPS på 150-170+ lagger som bare det og noen spill virker ikke i det heletat :nei:

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Det er bare et par døgn siden operativsystemet ble lansert for privatmarkedet, så jeg ville nok ikke forventet at alle programmer og alle drivere er helt perfekte enda. Etter hva jeg har forstått så har enda skjermkortdriverne en del forbedringer framfor seg i Vista. Det vil vise seg om noen måneder om Vista virkelig er så mye treigere enn XP som enkelte skal ha det til.

Lenke til kommentar
Nei det er den idiotiske "User Account Control" som driver å maser. Men er ikke det som er det største problemet. Spill hvor jeg hadde en fin FPS på 150-170+ lagger som bare det og noen spill virker ikke i det heletat  :nei:

7851979[/snapback]

Hadde du gjort som jeg sa lenger opp i tråden, hadde du vært kvitt UAC greiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...