Mato Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Panasonic TH-50PV60 50" vell er den bra ? prisen var jo skummelt billig ? som regel koster jo en bra 42" mye mer en dette ... Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Panasonic TH-50PV60 50" vell er den bra ? prisen var jo skummelt billig ? som regel koster jo en bra 42" mye mer en dette ... 7850123[/snapback] PV60 er faktisk kjent som noe av det beste som finnes av plasma, anbefalt av både brukere og magasiner. 42tommeren vant High End klassen i Lyd og bildes årskavalkade. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 For å si det slik: hadde jeg hatt cash hadde jeg ikke nølt et øyeblikk!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 vell da tror jeg har funnet tv'en jeg skal kjøpe meg Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Samme pris som Komplett, men der får du fot i stedet for veggfeste, og frakt kommer i tillegg. Grunnen til at de selger dem så billig er at neste generasjon er rett rundt hjørnet. Endret 2. februar 2007 av HeltNils Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) oki , men det er bra bilde på den , ikke sånn at man får den og synes at blidet suger . EDIT fot og veggfeste er ikke så nye , jeg må uasett køpe et nytt for jeg skal ha arm med vinkel på Endret 2. februar 2007 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå