elbogi Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har en maskin på jobben som er en OK maskin. Vurdere etterhvert og kjøre Vista, trenger derfor et grafikkkort som duger mer enn det integrerte "Intel Graphics Galore 12MB" elns som ikke er "spesielt bra". Maskinen tar PCI Express 1-16x MEN i Low Profile slot'er. Noen som har tips om bra kort? Trenger mulighet for 2xDVI og nok "futt" til å kjøre Vista skikkelig. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Det eneste jeg vet om som passer nøyaktig til hva du ber om er P650 LP. Her må også "futt" tas med en klype salt. I forhold til Intels på hovedkortet er det nok en del raskere (om driverne eksisterer/er gode nok..), men sammenlignet med GF6-, 7- og 8-kort og sammenlignet med alt du får til den prisen er det nok ganske utdatert. Men ellers jeg regner med det skal være godt nok til å kjøre Vista. EDIT: Jeg har vanskelig for å finne hvilken DirectX og hvilken shadergenerasjon dette kortet støtter, så jeg tør ikke garantere for at dette kan kjøre de mest avanserte funksjonene i Vista, det må noen med mer info svare på, så om du vurderer å kjøpe dette kortet bør du først finne ut det! -------------------- OBS: Dette kortet støtter tydeligvis bare DirectX 8.1, så det vil ikke kunne brukes til det mest avanserte Vista-grensesnittet. Jeg vet da altså ikke om noen kort som passer til hva du spør om. Endret 1. februar 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå