leifeinar Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 trenger de til en htpc, blir film og musikk. har lest og sett rundt, spurt litt her og der..... jo mere jeg leser og graver jo mindre skjønner jeg. hadde endt opp med en logitech Z-2300 men så får jeg høre at de ikke egner seg så bra til musikk. så det jeg lurer på er hvor mye penger skal jeg legge i det her? blir 2,1 system har ikke behov for og høre folk bak meg under en film har heller ikke bruk for værsting bass, vil ha fin lyd kommet frem til dette.... Altec Lansing FX6021 HØYTTALERE og siden jeg tenker og kjøre 2,1 så holder det vel med 2 kanals lydkort? Onkyo WAVIO SE-90PCI er dette tingen eller vil jeg oppnå det samme med Z-2300 og et XF-I kort? isåfall hvilket Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Du vill ikke satse på fullbolds stereoanlegg med forsterker? Har det selv til PCen og vil ikke for alt i verden gå over til noe annet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 hva tenker du da? tenkte og bruke minst mulig og få mest mulig igjenn, og om ett år drar jeg til utlandet og studerer i 3 år da blir et fancy annleg stående helt alene. så tenkte pg ha noe og kose meg med i tida jeg har igjenn. men for all del kom med forslag....... har sett litt på dette link her får rå mye skryt. T-Amp + Dynavoice S-4 link det sies overallt at man må nerme seg 10K for og få samme rene lydbilde. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tenkte på f.eks. Proson libra 1004 og Crewin vega serie A forsterker. http://www.elsalg.no/product/6967/6969/433...Sort_farve.html http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/St...rker_2x170W.htm Selv har jeg tilsvarende Proson høytalere og forsterkeren jeg linker til skal jeg for min del definitivt ha. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg hadde tatt å valg den billigste modellen av low profil versonen av X-fi og Z-2300 !! Om du kun skal ha det i 1år og la det stå i 3år så hadde ikke jeg lagt så alt for mye i det ! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 sorry perpyro.... det der blir for dyrt, skjønner tegninga. men får bli noe heftigere når lege-lønninga begynner og rulle inn på kontoen quoter überGoliath fra X-Fi tråden.... Leif Einar, jeg ville ha anbefalt noe annet til HTPC enn Z-2300. Jeg angret litt på kjøpet siden de er ikke noe spesielt gode til music. Mangler diskant og fjernkontroll. De fungerer derimot ypperlig til spill men regner med at din HTPC skal kombinere musikk, film og kanskje spilling? Jeg kjører mine Z-2300 på xtreme music. Skulle jeg ha nye høytalere i dag, ville jeg ha kjøpt disse. De er enormt enormt bra, både til musikk og spill. De har tom. feste til å henge rett på vegg. så link til Altec Lansing FX6021 HØYTTALERE hvilket X-Fi kort da? de har Creative SB X-Fi Xtreme Audio,, hos datakjeden her i tromsø til 550,- er det et bra kjøp? Z-2300 til 1350,- blir ca 100kr mere enn og bestille på nettet men hva tror dere om det T-AMP greia jeg linka til? skal man tor reviews er det meget bra lyd Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 foreløpig handle liste..... 1502,- Creative Xtreme Audio og z-2300 funker vel det.... hva betyr bulk? er det kort uten driver? eller mangler det bundle? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 blir litt mye posting her.... sorry for det men logitech Z-4 blir det for pinglete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå