Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har satt opp en side som er basert på e107 systemet. Jeg skal nemlig prøve å lage en CS Clan side, så derfor trenger jeg en CS Template. Noen som vet om noen? Denne templatesen må passe til e107. Hadde hvert fint om noen fortalte åssen jeg la den inn. -MathiasF Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har ikke peiling på hva denne "e107" er, men clan templates finnes på clantemplates.com Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Det vet jeg, men de templatene de har der passer ikke til e107 ^^ Så vidt jeg vet er e107 et CMS Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 e107.org Hvorfor skal du bruke akkurat dette systemet?? Tror det gjør jobben ganske så innviklet. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Syntes det er greit å bruke, men hvorfor sendte du meg den linken? Greit nok at de har noen få templates der, men ikke som jeg vil ha :-/ Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har ikke peiling på hva denne "e107" er 7849916[/snapback] Så vidt jeg vet er e107 et CMS 7849947[/snapback] Virket bare som at dere trengte å vite litt om det Men hvis du velger et annet CMS, tror jeg jobben med å skaffe templates ol.l. blir lettere Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Daså, men orker ikke styret med å skifte CMS Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Skjønner det... Men jeg har null kunnskap når det gjelder CMS, så foreslår at noen andre her hjelper deg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Googla litt og fant denne siden http://infade.net/news.php . Du kan se om du finner noe der. Må nok registrere deg og logge inn først. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Er medlem av den siden faktsisk, men de har desverre ingen jeg ville ha der! Tror jeg prøvde å ta en derfra, men klarte ikke å laste den opp til websiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå